Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soooo Haze roken en nu nog wakker zijn"
"Ik krijg ideeen en die ga ik uitwerken.............( als ik nuchter ben schrijf ze op onder invloed) Pc draait overuren........ spelletjes zo simpel mogelijk vooral na al nachtje doortrekken Lezen lezen forums over alles wat betrekking heeft op mij...........(alles onder invloed heeft betrekking op mij)....... Chatten forums schrijven............. En op stipt op het einde na een lekkere joint SEX met partner of anders halen we tarzan uit de kast groetjes"
"Of je me al jaren kent je beschrijft mij helemaal en ik baal ook heel vaak van mijn gedrag tegen over mijn naasten. Heb het jammer genoeg niet in de hand. Pep trouwens wel, gebruik een keer in de maand goed 2 a 3 gram 2 nachtjes wakker meestal. Maar voel me er goed bij. Is tijdelijk dat heb ik me al voorgenomen."
"Ahhhhh net wakker 5 uurtjes geslapen, na toch weer 3 nachtjes door getrokken te hebben :P Het gevoel wat ik nu heb bedoel ik dus met ontspannen, voel me niet brak en voel me weer helemaal opgeladen......... Terwijl als ik niet gebruik alle dagen veel last heb van mijn borderline. Wat mij ook opvalt, dat heb ik tenminste, ik heb zo een euforisch gevoel ik voel me heel verliefd en ben heel knuffelig na geslapen te hebben. zo nu gaat de rem er weer even op en over 3 weekjes gaan we weer.........."
"Ik begrijp dat ik nu mijn reserves gebruik dus ga zo lekker douchen en naar de sauna....... lekker alles eruit zweten. En komende dagen goed eten en mijn vitamines weer op pijl brengen. Maar wat ik eigenlijk bedoel met ontspannen is mijn geestelijke gesteldheid voel me meer ontspannen in mijn hoofd. Dat brengt rust en werkt beter als de seroquel.............. Heb nu ook helemaal geen behoefte aan weer gebruiken maar moet eerlijk zijn over een week of 3 begint het weer aardig te kriebelen omdat ik weet hoe fijn ik me voel de weken na gebruik Greetz"
"thanx aalpoepert voor de second opinion kan ik ook in therapie bij je?"
"Hallo allemaal Ik ben al zo een 10 jaar een borderliner (andere hebben er meer last van als ik) en nu ben ik er sinds een half jaar achter dat het heerlijk is om speed te gebruiken, door mijn medicatie seroquel voel ik me vaak een zombie, lig dagen op de bank te blowen en tv te kijken. 1 lijntje speed en ik voel me weer mens. Ik heb overal zin in en alles lukt. Voorheen gebruikte ik veel coke maar als ik de effecten langs elkaar leg geeft speed mij meer voldoening. ( en als voordeel veel goedkoper) Ook van de speed kater heb ik weinig last ik ben meestal 2 nachten wakker en de derde blow ik veel en slik ik mijn seroquel en laat me lekker spacen tot ik uiteindelijk in slaap val. Zijn er meer mensen die net als ik een Borderliner zijn of een andere psychische aandoening en de voordelen van speed ondervinden? Ik hoor het graag......... Groetjes Borderliner............................."
"Nee heb seroquel alleen maar om me rustiger te houden ik heb geen last van psychoses anders zou ik geen drugs durven nemen. En mijn psychiater heb ik natuurlijk niet over mijn gebruik verteld. Ik zie het ook als ontspanning en zal er niet makkelijk aan verslaafd raken zoals met coke. En heb helaas ervaring met verlaving ben 7 jaar geleden afgekickt in een kliniek voor pammetjes coke en alcohol. Als je weet wat je doet vind ik speed een lekkere drugs. Greetzzzz"
"Eerst thanx voor jullie reacties, Ik was idd al bang dat na langdurig gebruik het niet goed zou zijn voor mijn borderline. Maar welke drugs wel? Ik ben ook getest voor adhd maar dat heb ik niet, ik gebruik 1 keer in de maand 2 gram en op is op dan heb ik er ook geen moeite meer mee wat ik met andere drugs wel ervaar. En de seroquel helpt mij met slapen na gebruik. Ik merk wel dat ik dan de rest van de maand veel rustiger ben."
"Beestjes allemaal beestjes.................... schat dat hoort bij het uitwerken. Gewoon later gebeuren je gaat het nog leuk vinden. Ik vind het net kippevel maar echte beestjes heb ik nog nooit gezien en in me snijden is wel het laatste wat ik zou doen. Hallucineren is een van de bijwerkingen en die moet je over je heen laten komen anders belandt je nog op de PAAZ. Veel gebruikplezier................................. Borderliner"