Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dexamfetamine valt onder de opiumwet. Is niet als geneesmiddel verkrijgbaar in NL. Het is het oude 'dexedrine'en met weinig speurwerk vind je dat het neerkomt op 'speed'. Nou daarmee is het wel afgehandeld, denk ik"
"de diagnose adhd werd vroeger niet gesteld. Nu wel dus nu kun je drugs zogenaamd op medische indicatie krijgen en als je zelf iets fout doet dan ben je verbaasd dat je betalen moet. Je betaalt toch ook voor al je andere drugs? Voor mensen die speed gebruiken doet ritalin weinig - logisch. Je wilt een lichter werkend opkick middel en behalve ritaline zijn er nu genoeg daarvan. Je kunt ze op allerlei wijzen kopen. Maar je wilt ze cadeau krijgen."