#1
betaal toch gewoon die 40 euro; doe niet zo eigenwijs. En speed is veel beter dan ritalin.
+1pinnes zei:betaal toch gewoon die 40 euro; doe niet zo eigenwijs. En speed is veel beter dan ritalin.
pinnes zei:betaal toch gewoon die 40 euro; doe niet zo eigenwijs. En speed is veel beter dan ritalin.
van die gesprekken ga je ook niet dood. Betaal je dat geld niet omdat je het onrechtvaardig vindt?Eve zei:Ja dan liever eigenwijs in dit geval. In uiterste nood zal het misschien moeten maar ik zit dan ook gelijk aan al die gesprekken met hulpverlening etc vast.
pinnes zei:van die gesprekken ga je ook niet dood. Betaal je dat geld niet omdat je het onrechtvaardig vindt?Eve zei:Ja dan liever eigenwijs in dit geval. In uiterste nood zal het misschien moeten maar ik zit dan ook gelijk aan al die gesprekken met hulpverlening etc vast.
Jonge mensen hebben een hekel aan onrecht; dat weet ik uit ervaring. Maar het is maar 40 euro
en de wereld is gewoon niet rechtvaardig.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."