Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bal0n zei: Deranged zei: Als ik tabak rook voel ik daar normaal gesproken verder niks bij dus welke paar minuten jij bedoelt is voor mij een raadsel. Klik om te vergroten... .. Moet je nou altijd zo bijdehand en vermoeiend doen? Jij weet ook wel dat je van sigaretsel de eerste paar minuten wat voelt. Klik om te vergroten... hehehehhehe wat voor cigareten rook jij dan wil ik ook een keer proberen hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha"
"MetaalKonijn zei: Ja. Maar dan moet men maar leren. Klik om te vergroten... geweldig man"
"MetaalKonijn zei: Ik heb 'm binnen, zo eensch kijken. Klik om te vergroten... van welke site is ie te downloden"
"dat is toch voor iedereen verschillend niet iedereen legt even dikke of even lange lijntjes gewoon ff kijken wat voor jou het beste is"
"weten jullie hoeveel mg mdma er in jullie bollen zitten en wat volgens jullie beste hoeveelheid is laatste keer dat ik heb laaten testen zat er 110mg in voor mijn gevoel waaren het hele goei bollen"
"boy zei: Manitol is een hele fijne suiker dat weleens verkocht wordt als energy booster. Omdat het zo fijn is kan je er goed mee versnijden. Het werkt volgens mij laxerend bij grote hoeveelheden. Klik om te vergroten... als het suiker is dan smaakt het ook zoet lijkt mij verkloten van je sos"
"Aquilta zei: ik wou net een nieuw topic openen over dit onderwerp. Ik heb vandaag wat samples gehad en ik heb het idee dat de kwaliteit niet super is. Het verdoofd meteen als ik het snuif en tevens mijn keel is verdoofd. Maar ik voel me niet zo opgewekt zoals ik me normaal voel. Het voelt niet onplezierig aan maar heb het idee dat het weinig coke bevat en kan het dus zijn dat het enorm versneden is met lidocaïne waardoor het juist super spul lijkt? of heb ik nu juist goed spul en had ik eerst rotzooi versneden met speed of whatever? het is moeilijk om te beoordelen als je het niet zelf geproeft. oh ja, er zit heel erg fijn poeder tussen en ook wat groffere brokken. Voornamelijk spierwit en af en toe zie ik een wat gele poedervorm tussenzitten. Klik om te vergroten... gelijk uitkoken lijkt mij dan ga je het direct weten"
"zoals titel het zegt waar heb jij betere ervaring mee met sos in blok vorm of in krijt zogenaamde vingers of maakt vorm niks uit graag jullie ervaringen mijn voorkeur gaat uit naar vingers"
"el_colombiano zei: kan beide troep zijn.. test het op 5 manieren.. een beetje in water gooien uitkoken tescentrum smartshop tester halen iemand laten testen alle testen goed? dan maakt het toch niet uit Klik om te vergroten... zo een smartshop tester hoe betrouwbaar is dat heb het nog nooit geprobeert"
"is er enige verschil tussen sos afkomstig uit verschilende landen bijvoorbeeld tussen columbianse en bolivianse zo ja wat MOD-Edit: verplaatst naar coke!"