#1
er is helaas maar weinig puur puur hier in nederland ![:(]()
dat hoeft toch niet per definitie zo te zijn ..BobG zei:Direct van het blok is ook niet puur, flakes zijn beter.
Een blok is vaak gewoon opnieuw geperst om het puur te laten lijken.
Bollie zei:ik heb straks een puurtje
Coka kristallen, rechtstreeks uit antwerpen van het blok![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."