Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Logisch, als je op dieet bent droom je toch ook over eten? hele tafels voor chocoladetaarten etc :P"
"Hallo, ik gebruik nog niet zo lang maar twijfel of mijn coke niet teveel met speed versneden is. Het is niet helemaal wit, maar licht cremekleurig. Het is ook best hard, moet het snijden enzo. Daarbij heb ik vreemde klachten, als ik gesnoven heb krijg ik pijn in mijn linkerarm en soms op mijn borst. Die pijn houdt soms dagen aan, soort spierpijn lijkt het. Het verminderd wel met de dagen. Is dit normaal? Komt het vaker voor?"
"Had vrijdag iets teveel gesnoven (een gram ongeveer) en werd helemaal hysterisch, ik dacht dat ik een hartaanval had (heet gevoel in mijn bovenlichaam, schoot erdoorheen, pijn in mijn linkerarm en borst, hartkloppingen, moeilijk kunnen ademhalen). Ben toen gekalmeerd met koude handdoeken in mijn nek en water over mijn polsen en toen ging het wel weer. Was wel aan het schreeuwen dat ik een hartaanval had etc. Toen ik eenmaal met de taxi bijna thuis was kreeg ik hetzelfde gevoel weer en toen is de taxi naar het ziekenhuis gereden. Eenmaal daar werd ik opnieuw hysterisch, dacht dat de dokters nepdokters waren etc. Had een hele droge mond, kon niet meer praten en heb die nacht geloof ik wel 8 liter water gedronken en zat voortdurend op de WC. Heb altijd wel een droge mond na coke maar dit keer heel extreem. De dokter heeft mijn bloeddruk opgemeten die was wel verhoogd maar niet buitensporig. En hij luisterde naar mijn hart maar daar was ook niets mis mee. Ik vraag me nu af wat dit geweest kan zijn, of het vaker voorkomt en wat de oorzaak is. Ik snuif namelijk wel vaker deze hoeveelheid maar dit had ik nooit gehad."
"Afgelopen weekend heb ik hetzelfde gehad na gebruik van Happy Caps (soort kruiden XTC effect) van de smartshop. Ben direct bij het ziekenhuis geweest en daar is een hartfilmpje gemaakt. het bleek gewoon hyperventilatie te zijn. nu krijg ik het zelfs nadat ik bijv. paddo's gebruik. ook bij speed en coke. wat kan ik doen om dit tegen te gaan?"
"Tja, ik ben ongeveer 2 weken geleden ook gestopt. Ook hetzelfde tafreel, kreeg hyperventilatie en heb ook alles door de WC gespoeld...ironisch. Ik geef toe dat de drang erg sterk is, maar ik ben "al" bijna 2 weken clean (heb 2 maanden constant gebruikt en die periode lijkt VEEL korter dan die bijna 2 weken dat ik gestopt ben nu). Ik denk dat het best mogelijk is dat ik het volhou."
"Nu lees ik dat je heroine ook kunt snuiven? Daar hoor ik heel weinig van, de meesten roken het toch? Of spuiten. Maar waarom zou je het snuiven? Geeft dat hetzelfde effect als chinezen?"