Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marla Singer zei: Tyler en ik hadden vorige week in een impulsieve bui ons ingeschreven op zo´n swingerssite (stellen spreken daar af met andere stellen (of singles) voor erotisch/sekscontact met elkaar). Afgelopen weekend hadden we onze eerste date (onder het genot van wat GHB en pep). Het was dus echt heel spannend, zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar! xx Marla Swinger Klik om te vergroten... Welke site was dat ik heb toevallig een item geplaatst bij liefde & relaties. Grappig ja! x-je terug"
"30 juli tot 1 augustus, lekker feesten! Genieten van de muziek, sfeer, mensen en omgeving!! In Duitsland, op een oude raket basis! Verschillende nationaliteiten! Voor mij wordt dat de 3e keer. En ik denk dat het dit jaar alle andere jaren gaat overtreffen!! http://www.youtube.com/watch?v=LnNggXpW ... 4B&index=0 Zo'n groot festival, dat uit (ik schat) 13 onderdelen bestaat. En dan denk je dat je alles gezien hebt, kom je achter een bunker (heuvel) en bevind je je ineens in een vallei achtig iets.. pfff Wie gaan er nog meer ???? Of heeft iemand nog meer suggesties voor soort gelijke outdoor festivals?"
"wanneer we bij vrienden zijn, leggen we 2/3 op tafel! en de rest gaat lekker mee naar huis voor de afterparty op eigen bank!"
"Irie zei: Maar hoe breng je dit over aan je partner. Ik heb al jaaaaaren een fantastische relatie, alles is echt TOP .... alleen, tja, ik zou graag eens gaan swingen, of gewoon al naar een partnerclub gaan (en daarom nog niets doen ofzo). Ik heb het al eens aangehaald in een gesprek, maar toen bekeek hij me zo van 'wat the hell zeg jij nou?????' Hem kennende zit ie er ook niet meteen op te wachten, maar het blijft door mijn hoofd spelen, en het verlangen om onze sexuele relatie te verruimen wordt steeds groter en groter ... dus iemand mss tips over hoe je dit moet voorstellen aan de man van je leven waarvan je eigenlijk wel weet dat ie niet zo happig is op dit soort 'uitstapjes'. Echt jammer als je weet dat je echt zo lekker samen alles kan delen, behalve dit ene kleine (? nou) issuetje ... Klik om te vergroten... Ik zou zeggen.. goed gesprek, of het lot accepteren en loslaten. Misschien dat je middels een goed gesprek (en dat kun je hebben met drugs ) jouw kant van je gevoel bloot kan leggen en onderbouwen. Hij kan zijn motieven van zijn bezwaar kenbaar maken, zodat je het beter begrijpt. Misschien is er een middenweg? Wellicht dat hij geen problemen met vrouwen heeft? Als je een fantastische relatie hebt, is dat wel iets wat je beter kan koesteren vind ik. Sex hebben is heel makkelijk, maar een goede relatie vind je niet overal. Misschien is het een periode dat het meer in je hoofd rond spookt? Succes met het wikken en wegen.. misschien komt er op een dag vanzelf een besluit"
"In Almelo en Twenterand zijn 42 verdachten opgepakt in een omvangrijke drugszaak. De 42 mensen uit Westerhaar, Vroomshoop, Vriezenveen en Almelo worden verdacht van het kopen van drugs, zoals GHB, XTC en amfetamine. Het gaat om 29 mannen, 13 vrouwen en 3 minderjarigen. In december werden in dezelfde zaak ook al vier mensen opgepakt, onder wie de hoofdverdachte, de dealer van de drugs . Voor de politie is de zaak nu afgerond http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=108194"
"Phuuuu dat komt dichtbij Mijn gedachten gaan richting de gebruikers in mijn buurt.. en de gezamelijke drugsdealer! Maar niet grappig natuurlijk.."
"Het heeft ook in december afgespeeld.. maar ik ken een aantal manager typetjes, die daar echt niet blij mee zullen zijn. Geeft wel aan, dat je ondanks 'de gewoonte', toch voorzichtig te werk moet gaan.."
"Hallo! Dit weekend heb ik een beetje gek gedaan. 2 dagen GHB (4e keer dat ik gebruik) en een klein beetje speed (gebruik ik 2 jaar). Gok een halve gram. Op vrijdag avond ben ik begonnen. Zaterdag kreeg ik diverse rode plekjes op mijn lichaam. Deze tekenen van lekker fout bezig zijn heb ik genegeerd. Het is me zelfs gelukt om niet te krabben, gelukkig door de gea die me op totale andere gedachten kon brengen en uitvoeren. Zaterdag op zondag om 2 uur s'nachts laatste ghb genomen. Speed heb ik zaterdag rond 22 uur voor het laatst genomen. Nu ben ik zeg maar 24 uur verder na mijn laatste inname, maar de jeuk neemt niet af! Ik heb echt lelijke vlekken op armen, borst en dikke eczeem plekken op mijn hand.Tussen de vlekken heb ik ook hele kleine (kippevel) bultjes Nu in bed beginnen mijn benen ook te jeuken en ook op mijn wangen heb ik wat eczeem. Ik heb al antihistamine ingenomen, maar het heeft weinig tot niks geholpen. Ik heb toevallig hormoonzalf in huis, dus de grote eczeem plekker daarmee ingesmeerd. Ik laat het nu voor wat het is, maar hoop dat het morgen wel beter wordt. Ik neem aan dat het geen allergische reactie is, dit omdat de allerfre (ofzoiets) niet heeft geholpen. De persoon waar ik de GHB vandaan heb, laat het maken door verschillende mensen. Zou het kunnen dat we een verkeerde gea hebben gehad of zijn alle ingrediënten altijd hetzelfde. De Gea had verder een goed uitwerking op mij, en ben aardig wappie geweest net zo als de keren daarvoor. De speed die ik heb gehad is voor mijn doen erg weinig. De enige vermoedens die ik heb, is dat het 'verouderde' speed is. En dan gok ik een maand of 2 (geen idee hoeveel de handelaar verkoopt), maar ik heb een 'pendaalemmerzak' zien krimpen. We bewaren het in de vriezer zoals het hoort toch? Over 2 weken ga ik weer borrelen met gea, maar de speed laat ik thuis Maar voor morgen.. Iemand tips? Huisarts doe ik liever niet.. BVD!"
"sinds enige tijd hebben mijn vriend en ik de drang om te experimenteren met drugs en nieuwe seksuele ervaringen.. Gisteren waren we zwaar onder invloed van ghb, cocaïne en speed. Rare combinatie, geef ik toe!! Maar owowowow, meer zeg ik niet, maar wat een fantasie! Nu voelen we er wel wat voor om door te pakken. Serieus te kijken naar de mogelijkheden. Heeft iemand hiermee ervaring? Ons idee is om via een site in contact te komen met een spontane meid (die ook gebruikt), eerst een tijdje aan te kijken via msn. En elkaar op te zoeken in een spontane drugsbui. Het lijkt me dat meer mensen dit hebben? Maar die gedachten kan ik nu niet meer loslaten hahaha, maar dat zal wel door gisteren komen.."
"Je hoort vaak verhalen uit allerlei hoeken, dus je zou denken dat het geen gek plan is. Maar na het inschrijven bij 10 (of 20) geen enkel resultaat! whahahah.. waar gaat het mis? Ik denk dat wij het maar een beetje moeten loslaten.. en de fantasie de vrije loop laten gaan. Wie weet een keertje, wanneer we verdwalen op een outdoor feestje Maar die ene 'grafkelder' lijkt me niet zo'n romantisch typetje, maar bedankt voor het meedenken!"