Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijwerking: Jeuk en vurige huiduitslag

Bijwerking: Jeuk en vurige huiduitslag

3 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
b
bimafLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!
Dit weekend heb ik een beetje gek gedaan. 2 dagen GHB (4e keer dat ik gebruik) en een klein beetje speed (gebruik ik 2 jaar). Gok een halve gram.
Op vrijdag avond ben ik begonnen. Zaterdag kreeg ik diverse rode plekjes op mijn lichaam. Deze tekenen van lekker fout bezig zijn heb ik genegeerd. Het is me zelfs gelukt om niet te krabben, gelukkig door de gea die me op totale andere gedachten kon brengen en uitvoeren.
Zaterdag op zondag om 2 uur s'nachts laatste ghb genomen. Speed heb ik zaterdag rond 22 uur voor het laatst genomen.
Nu ben ik zeg maar 24 uur verder na mijn laatste inname, maar de jeuk neemt niet af! Ik heb echt lelijke vlekken op armen, borst en dikke eczeem plekken op mijn hand.Tussen de vlekken heb ik ook hele kleine (kippevel) bultjes Nu in bed beginnen mijn benen ook te jeuken en ook op mijn wangen heb ik wat eczeem.
Ik heb al antihistamine ingenomen, maar het heeft weinig tot niks geholpen. Ik heb toevallig hormoonzalf in huis, dus de grote eczeem plekker daarmee ingesmeerd. Ik laat het nu voor wat het is, maar hoop dat het morgen wel beter wordt.

Ik neem aan dat het geen allergische reactie is, dit omdat de allerfre (ofzoiets) niet heeft geholpen.
De persoon waar ik de GHB vandaan heb, laat het maken door verschillende mensen. Zou het kunnen dat we een verkeerde gea hebben gehad of zijn alle ingrediënten altijd hetzelfde.
De Gea had verder een goed uitwerking op mij, en ben aardig wappie geweest net zo als de keren daarvoor.
De speed die ik heb gehad is voor mijn doen erg weinig. De enige vermoedens die ik heb, is dat het 'verouderde' speed is. En dan gok ik een maand of 2 (geen idee hoeveel de handelaar verkoopt), maar ik heb een 'pendaalemmerzak' zien krimpen. We bewaren het in de vriezer zoals het hoort toch?
Over 2 weken ga ik weer borrelen met gea, maar de speed laat ik thuis

Maar voor morgen.. Iemand tips? Huisarts doe ik liever niet.. BVD! :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gaat vanzelf weg. Bij een oppeppend middel spannen je gezichtsspieren aan, daarmee creeer je acne/uitslag. Gaat vanzelf weg
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
acné ontstaat niet door aangespannen spieren?? Acné ontstaat door het ontsteken van de huid rondom de talgklieren.

OT: ik heb geen idee wat het precies is. Ik heb zelf ook wel eens rare huid reacties gehad na drugs gebruik. De één is er wat gevoeliger voor dan de ander. Niet te veel aan zitten, eventueel wat verkoelen. After sun kan helpen, maar wees wel voorzichtig met cremetjes smeren, vaak zit er parfum in en dat maakt het alleen erger. Als het erger wordt of niet weg gaat kun je beter toch even langs de dokter gaan.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja heb ik ook weleens gehad van veel pep of heel veel coke. Lekker spul is het he :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."