Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pikachu zei: Als Luxemburg raketten op Nederland afvuurde hadden we al lang geleden aangevallen. Klik om te vergroten... Maar ik denk niet dat Luxemburg Nederland zou isoleren, zodat er geen geld, medicijnen, water, elketriciteit en brandstof Nederland in zou kunnen... Israel bezet de Gazastrook en gaat over dat soort dingen, maar ze sluiten telkens de grenzen, ook voor levensbelangrijke middelen! Anderhalfmiljoen mensen worden dus uitgehongerd en alsnog zegt men dat hamas het bestand heeft betreden...."
"er zijn heel wat films die over drugs gaan of tenminste met drugs te maken hebben... maar ik moet zeggen DE ultieme druggy tripfilm is toch echt FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS, ik ben echt gek op die film, het is als het ware alsof je aan het trippen bent, ook als je het nuchter bekijkt... verder zijn het superacteerprestaties van depp en del toro, er zit veel goeie muziek in de film, kortom: hou je van drugs en de jaren 60 begin jaren 70, dan geniet je volop! verder vind ik Alice in Wonderland ook een goeie, als kinderfilm leuk, maar als de sherpe druggy ziet er genoeg verwijzingen naar drugs in.... als alice die konijnenhol invalt, dan wordt ze echt gewoon gelanceerd, de trip begint.."
"Ik ben iemand die regelmatig blowt. Met hard-drugs heb ik niet zo veel, ik heb wel ooit een paddo gegeten en binnenkort heb ik wel weer zin om het te doen. Mijn interesse gaat sowieso alleen maar uit naar geestverruimende middelen en niet naar speed enz. Als ik info zoek over paddo's en lsd wordt er over het algemeen gezegd dat paddo's milder en zachter zijn. Qua tijdsduur klopt dat zeker, maar ik lees vaak bij reacties op deze site dat lsd juist minder paranoide is... Is dat persoonlijk? Hoe zit het nou precies hier mee? Als het namelijk niet zwaarder is dan een paddo zou ik wel een keer lsd willen nemen."
"white rabbit raad ik iedereen aan, is een nummer van jefferson airplane... en jawel ze bedoelen the white rabbit uit alice in wonderland...wat is dat toch overduidelijk een trip film.....dat het goed gekeurd is door disney is mij een vraag..."
"jimi hendrix, love, the beatles, pink floyd, jefferson airplane, the yardbirds, grateful dead, the byrds, veel jaren 60 shit"
"the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!"
"Wat voor gevolgen zal het rookverbod hebben op de coffeeshop? En houdt het in dat er niet meer gerookt, dus ook niet geblowd, mag worden tijdens concerten??? Ik ga vaak naar reggae artiesten, en het kan toch niet zo zijn dat er dan niet gesmoked mag worden? Ik vind dat je de verantwoordelijkheid bij de burger moet laten, maar ja, helaas denken ze er in den haag anders over."
"flashkop zei: Solidius zei: De tijd zal hem leren. Klik om te vergroten... waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim Fortuin Klik om te vergroten... als je wat wil zeggen moet je je huiswerk doen sukkel, pim foruyn is niet door een moslim vermoord..."
"pim fortuyn bedoel ik"
"Nou, ik merk echt dat de meesten lsd ''leuker'' vinden. Ik haat dat paranoia van paddo's. Ik heb het nog maar 1 keer gedaan, maar had zeker even erg negatieve emoties/energie. Weet niet zo gauw hoe je aan lsd komt, maar wat ik zo lees denk ik dat het een mooie ervaring zal zijn. Bedankt voor alle reacties!"