Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja het waren verse! bij de smartzone op de wallen gekocht....die gast gaf mij als beginneling geeneens een goeie uitleg, maar ja ik heb drugsforum.nl en azarius.nl haha"
"Ik zal zeer binnenkort mijn eerste trip gaan beleven! smoke af en toe hasj/weed. maar verder niks.... ik had eerst een beetje angst voor een badtrip, maar de laatste tijd word ik alleen van het idee al erg vrolijk! ik wil echt trippen en hoop op een mooie belevenis.... vandaar dat ik echt moet weten waar ik het beste mee kan beginnen, zijn dat de mexicaanse paddos of truffels?? en werkt een halve portie altijd of kan dat te weinig zijn??? binnenkort zal ik ook ''experienced'' zijn, waar onze vriend Jimi over zong...."
"juist ja, wil eerst weten hoe het is om te trippen voordat ik meer en zwaardere soorten ga eten... daarom toch maar weer halve portie ,of het nou mexicaanse of truffels zijn.... en dan hopen dat het wel werkt,moet toch wel??? ik hoo pdat het een incident was vorige keer"
"heb gister voor het eerst getript, halve portie droge mexicaanse, sjezus wat was ik in chaos zeg!!!! wilde eigenlijk truffels, maar vriend van me wilde niet, tja dan maar mexicaanse d8 ik, heb echt genoten maar weet nu ZEKER wat een mindfuck is, het echt heftig.... willen jullie mijn verhaal lezen bij tripreports??? want ik wil graag weten of het normaal is wat ik mee maakte, ik werd ongelooflijk gevoelig! vooral voor negatieve gevoelens, verdriet enz... (niet de hele trip hoor)"
"Oasis in de Heineken Music Hall was toch wel erg vet....eind 2005 moet dat geweest zijn, het was een totale big party...veel gesprongen... verder vorig jaar israel vibrations, reggaegroep uit jamaica , Paradiso , lekker veel gesmoket, was wel goed"
"Alle drie de albums van Jimi Hendrix (are you experienced, axis:bold as love en electric ladyland), The Beatles vanaf Rubber soul en Forever Changes van Love zijn fantastisch!!! Nog heel veel hoor, ik hou van de jaren 60! Surrealistic Pillow van Jefferson Airplane, S.F.Sorrow van Pretty things en nog veel meer... the byrds! bob dylan, stones! Liefhebbers van jaren 60 muziek moeten ook Oasis een kans geven, de eerste albums zal iedereen vast kennen, maar ik vind het jammer dat hun latere werk weinig aandacht krijgt. Als sixties liefhebber moet je toch echt de laatste twee platen beluisteren, die ademen echt een jaren60 sfeer uit. Ik heb het dan over de platen Don't believe the truth en het net uitgebrachte Dig out your soul! Hoeveel kritiek ze ook krijgen, Oasis is de band van mijn jeugd en zonder hen zou ik nooit al die prachtige muziek van de jaren 60 ontdekt hebben..."
"cronos zei: billy zei: Alle drie de albums van Jimi Hendrix (are you experienced, axis:bold as love en electric ladyland), The Beatles vanaf Rubber soul en Forever Changes van Love zijn fantastisch!!! Nog heel veel hoor, ik hou van de jaren 60! Surrealistic Pillow van Jefferson Airplane, S.F.Sorrow van Pretty things en nog veel meer... the byrds! bob dylan, stones! Liefhebbers van jaren 60 muziek moeten ook Oasis een kans geven, de eerste albums zal iedereen vast kennen, maar ik vind het jammer dat hun latere werk weinig aandacht krijgt. Als sixties liefhebber moet je toch echt de laatste twee platen beluisteren, die ademen echt een jaren60 sfeer uit. Ik heb het dan over de platen Don't believe the truth en het net uitgebrachte Dig out your soul! Hoeveel kritiek ze ook krijgen, Oasis is de band van mijn jeugd en zonder hen zou ik nooit al die prachtige muziek van de jaren 60 ontdekt hebben... Klik om te vergroten... goede smaak billy,ok ik zal oasis nog eens een kans geven ,maar ik vrees ,het zijn hooligans Klik om te vergroten... haha, doe dat! ga je het met open mind beluisteren, zul je het wel weten te waarderen denk ik. Het feit dat het geen lieverdjes zijn, doet niets af aan de kwaliteiten van hen als muzikanten vind ik. Daarnaast zijn ze interessanter dan artiesten die lief zijn en niet van Mars komen...."
"Zijn er mensen die van reggae houden? Toch wel mijn favoriete muziek als ik wiet heb gerookt... Natuurlijk is de grote Bob Marley de leermeester als het om reggae gaat, over hem hoef ik (denk ik) niets te zeggen, alleen dat ik hem samen met Jimi Hendrix, John Lennon. James Brown en Bob Dylan de grootste artiest ooit vind... Verder is Alpha blondy een echte reggae-held van me, soms luister ik liever alpha dan marley...Ben laatst ook naar zijn concert in de melkweg geweest, heerlijk! Bob Marley en Alpha blondy, met die twee heb je naar mijn mening het beste wat reggae te bieden heeft..."
"-spaceman- zei: Ik heb het niet echt met reggae.. maar ik ben zeer te spreken over Matisyahu en Gentleman.. Beide hebben ze mij een keer een geweldig optreden bezorgt.. Zeer betrokken met het publiek, zeer mooie muziek... Klik om te vergroten... Van de moderne reggae-muzikanten vind ik gentleman zeker een van de beter ja! matisyahu vind ik eerlijk gezegd alleen king without a crown goed, maar ja"
"De band Love, midden-jaren 60 erg succesvol in de zogenaamde psychedelic-scene.... verder jimi hendrix, jefferson airplane ,natuurlijk de trippy-periode van the beatles raad ik ook iedereen aan..."