Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Allereerst allemaal bedankt voor de hoop interessante reacties! Leuk om de verschillen hiertussen te lezen. Ongeacht welke psychedelica uiteindelijk gekozen gaat worden voor mijn eerste ronde (en of dit een lage of juist normale dosis gaat zijn), krijg ik nu wel mee dat een (ervaren) tripsitter bij een eerste keer misschien nog wel het belangrijkste is. Fysiek en mentaal zit ik namelijk (op ooit wat studiestress na) lekker in m'n vel en sta ik open voor alles wat psychedelica mij zou willen brengen. Wanneer het moment er is, zal ik kijken in hoeverre ik hier uiteindelijk een trip reportje over kan maken."
"Hoi allemaal, De afgelopen jaren ben ik meer en meer geïnteresseerd geraakt in meditatie, spiritualiteit en de verschillende manieren die er zijn om naar het leven te kijken (en hoe dit vervolgens een grote rol speelt in hoe jij zelf het leven ervaart). Om over deze onderwerpen bij mezelf wat meer onderzoek te kunnen doen, ben ik mezelf gaan inlezen over de vele verschillende (RC) hallucinogenen. Welke soorten er zijn en wat voor effect deze doorgaans kunnen hebben, heb ik uit de vele (en mooie) trip reports op dit forum kunnen lezen. Dank daarvoor! Nu ben ik toch benieuwd naar wat jullie keuze zou zijn voor een eerste trip. Zou dit iets zijn wat (doorgaans) minder zwaar is op de gedachtes als AL-LAD of 4-HO-MET? Of is het de moeite waard de eerste keer voor iets spirituelers (is dat een woord?) te gaan met een klassiek bakje truffels of iets als 1P-LSD? Bij het stellen van deze vraag realiseer ik dat hier niet één simpel antwoord op te geven is. Om die reden ben ik ook meer benieuwd naar jullie (verschillende) perspectieven bij dit onderwerp. Bedankt voor het lezen! Biljarttafel"
"Leuk report en vermakelijk hoe je de trip en jouw ervaring hebt beschreven. Ik ben zelf ook een beetje een controlfreak en herken mezelf wel in de gedachtegang die je hier en daar tijdens de trip hebt gehad. Echter moet mijn eerste keer psilocybine of LSD nog komen, waar ik nu wel nóg ietsje meer naar uitkijk"