Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb afgelopen weekend tijdens fantasy island xtc gebruikt. 's middags een halve. paar uur later nog een halve. en 9 uur 's avonds nog een hele. (Dit was niet dezelfde pil) Over de hele dag heb ik behoorlijk wat bier gedronken en ik kan me niets meer herinneren nadat ik die laatste om 9 uur heb genomen. Echt helemaal niets en vind dit erg kut. Nu wil ik graag weten wat hier nou de hoofdoorzaak van is. Natuurlijk weet ik dat drugs slecht voor je is, maar misschien dat de wat meer ervaren gebruikers mij tips kunnen geven. Bij In qontrol heb ik er ook 2 gehad, maar had geen last van geheugenverlies. (Heb daar overigens ook bijna alleen maar water gedronken) De ochtend van fantasy heb ik 2 broodjes ei gegeten. 's middags een handje frietjes en een frikandel. Meer kreeg ik niet naar binnen. B.v.d."
"Ok bedankt, dan weet ik dat ik de volgende keer niet zoveel bier moet zuipen. Heb trouwens 1 kant van men wang behoorlijk dik , paar blaren op men tong en nog wat kleine wondjes. iemand enig idee hoelang ik hier last van ga houden en wat ik er momenteel nog aan kan doen? B.v.d."
"Ok, Ik hoorde later van een kameraad dat ik er zo erg aan toe was dat andere vrienden van me mij gewoon aan het ontlopen waren enzo. Ik hoorde dat ik ergens op de grond lag te spacen en vrienden van vrienden van mij (Die me niet mogen) zeiden tegen elkaar van help hem en van nee laat hem liggen. Dan is het wel ff slikken. Echt zwaar kut dat ik het me niet kan herinneren. Wat moet je trouwens doen als je te hard gaat? Ik hoorde iets van cola drinken of water met suiker erin. b.v.d."
"Jongens bedankt voor de info. Men mond is trouwens vrijwel al helemaal genezen. Laterss"
"Hoi, Zijn er goede middelen die je kan gebruiken op bijv. defqon zodat je wat langer door kan stampen? . Ik wil geen drugs gebruiken, maar ik merk wel dat ik snel geen energie meer heb om verder te stampen. B.v.d. Hans"
"Hey, Heb samen met een vriend vorig weekend bij hard bass xtc gebruikt. Voor mij weer voor het eerst sinds 5 jaar. Hij had nog nooit gebruikt. Hij was echt fucking aan het spacen en deed echt vaag. Hij had een vreet kik dat ie 6 appels ging eten enzo. Hij kon niet pissen enzo. Wat ik me dus eigenlijk afvraag is waar je op moet letten als je gebruikt en wat je doet als je niet lekker bent. Ik hoorde bijvoorbeeld iets over cola drinken. Alle tips zijn welkom. B.v.d."
"Hey bedankt. Heb hier wel wat aan. Gr."
"Heb ff contact opgenomen met Qdance of je dat spul van die link hierboven ( voor de fitness ) mee kon krijgen. Maar hier doen ze ook moeilijk over. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat ik niet binnen kom. Dus ik laat het maar zitten. Thanks voor de info."
"En waar haal je die dingen. Fitness centrum ofzo? Thanks"
"Oke dan, Dan maar aan de red bull. Bij fantasy was ik de fout in gegaan door alcohol te drinken in combi met xtc. (Stukje van de film kwijt) Vandaar dit topic."