Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over xtc

Vraag over xtc

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#1
combi met bier is de oorzaak geweest:wink:
b
biertonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ik heb afgelopen weekend tijdens fantasy island xtc gebruikt.
's middags een halve. paar uur later nog een halve. en 9 uur 's avonds nog een hele. (Dit was niet dezelfde pil)
Over de hele dag heb ik behoorlijk wat bier gedronken en ik kan me niets meer herinneren nadat ik die laatste om 9 uur heb genomen. Echt helemaal niets en vind dit erg kut. Nu wil ik graag weten wat hier nou de hoofdoorzaak van is. Natuurlijk weet ik dat drugs slecht voor je is, maar misschien dat de wat meer ervaren gebruikers mij tips kunnen geven. Bij In qontrol heb ik er ook 2 gehad, maar had geen last van geheugenverlies. (Heb daar overigens ook bijna alleen maar water gedronken) De ochtend van fantasy heb ik 2 broodjes ei gegeten. 's middags een handje frietjes en een frikandel. Meer kreeg ik niet naar binnen.

B.v.d.
b
biertonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok bedankt, dan weet ik dat ik de volgende keer niet zoveel bier moet zuipen.
Heb trouwens 1 kant van men wang behoorlijk dik :confused: , paar blaren op men tong en nog wat kleine wondjes. iemand enig idee hoelang ik hier last van ga houden en wat ik er momenteel nog aan kan doen?

B.v.d.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
gaat pas weg als je nog een keer xtc neemt
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
bierton zei:
Ok bedankt, dan weet ik dat ik de volgende keer niet zoveel bier moet zuipen.
Heb trouwens 1 kant van men wang behoorlijk dik :confused: , paar blaren op men tong en nog wat kleine wondjes. iemand enig idee hoelang ik hier last van ga houden en wat ik er momenteel nog aan kan doen?

B.v.d.
Klik om te vergroten...

Paar dagen, je hebt lekker lopen kauwen op jezelf.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het bier was de oorzaak idd... Dit had ik ook op een feestje, in het begin veel bier drinken, daarna gebruiken en vervolgens alleen de neveneffecten 'voelen' (tandenklapperen, zweten e.d.). Erg jammer van je pillen, de volgende keer niet zoveel drinken :P
b
biertonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok, Ik hoorde later van een kameraad dat ik er zo erg aan toe was dat andere vrienden van me mij gewoon aan het ontlopen waren enzo.
Ik hoorde dat ik ergens op de grond lag te spacen en vrienden van vrienden van mij (Die me niet mogen) zeiden tegen elkaar van help hem en van nee laat hem liggen. Dan is het wel ff slikken. :confused: :confused:
Echt zwaar kut dat ik het me niet kan herinneren. Wat moet je trouwens doen als je te hard gaat? Ik hoorde iets van cola drinken of water met suiker erin.

b.v.d.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is wel even heftig ja als je dat achteraf hoort!

Ga f zitten, pak een watertje en een cola (of isotoon drankje). Meer kan je er niet aan doen, misschien nog n dextro nemen :) Lekker veel suiker! :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zonder die alcohol was het je nooit gebeurt, volgende keer gewoon water drinken en je zult al een stuk meer herinneren :wink:

Trek het je niet teveel aan, leer er je les uit en doe het volgende keer beter :)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Trek het je niet teveel aan, leer er je les uit en doe het volgende keer beter :)
Klik om te vergroten...

En ken je 'vrienden' ....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
langeman zei:
Sublimo zei:
Trek het je niet teveel aan, leer er je les uit en doe het volgende keer beter :)
Klik om te vergroten...

En ken je 'vrienden' ....
Klik om te vergroten...

Dat is ook een feit :P
b
biertonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jongens bedankt voor de info.
Men mond is trouwens vrijwel al helemaal genezen.
Laterss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."