Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Generaal_Grafsteen zei: Hallo iedereen, laatst heb ik rondgezeten met mijn kleine groepje ADHD'ers en besloten dat we wel eens coke wouden proberen. Naja, het was een impulsief koopje van een ponypack dus ik heb de batch niet laten testen. Om een lang verhaal kort te maken; Van de Cocaïne werd ik dus moe, geen opgejaagd gevoel, geen snelheid. Het enigste wat me echt opviel was mijn tintelende gehemelte. De rest was ook niet echt onder de indruk. Ik sliep echt lekker na 2 lijntjes. Zou dit komen doordat ik ADHD heb, dat de coke niet hetzelfde werkt als ik bij andere mensen heb gezien? Of was dit gewoon versneden zooi? Graag zou ik ook misschien wat ervaringen willen horen van andere ADHD'ers die coke hebben geprobeerd! Dankjewel alvast voor misschien wat uitleg PS. Ik gebruik geen ADHD medicatie Klik om te vergroten... IK 41 heb dus ook mijn hele leven al ADHD. En ik kom uit LETTERLIJK het gabber tijdperk. JA DRUGS DIE OP ANDERE NIET ADHD MENSEN JUIST WERKT ALS MEGA ENERGIE INNAME WERKT BIJ ONS ANDERSOM. IK en ook iemand anders in onze vriendengroep waren toen de rest te groep om de buitenlijn van het voetbalveld aan het rennen waren en TOTAAL ONZIN aan het uitkramen waren Zaten wij dus op de grond letterlijk op de middenstip en hadden goede gesprekken over het leven en andere serieuze dingen. En dat is tot op de dag van vandaag met alle drugs (of het nu van de apotheek komt of de dealer die in het donker word gezocht op plaatsen waar je voor ""je leven zou kunnen moeten vrezen) Heb dus vanaf mijn 16de tot nu vanalles gebruikt maar altijd zelfde andere worden stuiterbal ik zelf serieuze filosoof."
"Geloof me drugs is zeer slecht voor je gebit heb jaren alles gesnoven en geslikt waar ik maar aan kon komen . EN GELOOF ME IK POETSTE 3X PER DAG ME TANDEN!!!! MAAR BINNEN NOG GEEN JAAR NADAT 1STE TAND DOORMIDDEN BRAK VOLGDE DE REST RESULTAAT ZIEN JULLIE. WACHT NU OP OPROEP ZIEKENHUIS VOOR ONDER ALGEHELE NARCOSE ALLES TE LATEN VERWIJDEREN !! Hoeveel ik ook heb geslikt en gesnoven ben als de dood voor naalden . Dus neem t van me aan hoe goed je ook poetst als 1ste tand je in de steek laat volgt rest al snel er gebeurt veel wat je niet zelf ziet dus neem mij als voorbeeld HOE HET NIET MOET EN RED JE EIGEN TANDEN"