Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké nieuw hier, en hoe beter te introduceren dan met een lijstje Ben nu 26 jaar dus heb in een jaar of 11 het volgende tot mij genomen: Alcohol Nicotine Wiet Hasj Salvia XTC (mdma/mcpp) MDMA kristallen Speed Coke Paddo's LSD Poppers Lachgas Mescaline (niks van gemerkt overigens) Ketamine Qat Herbal xtc Morfine 2cb Dat was 'm volgens mij. heb ooit nog wel eens zaadjes gekauwd van een voor mij onbekende plant met een licht tripeffect. geen idee wat het was Mdma is en blijft mijn favoriet!"
"ambient, idm, (progressive) techno, breakbeat, breakcore, dubstep, psytrance/goa en minimal techno doen het bij mij altijd goed !"
"Herkenbaar, ook enkele keren gehad, meestal 's nachts. Vooral in stressperiodes, in combinatie met vermoeidheid en het lege gevoel na het gebruik van mdma. Meestal ging er een lange gedachtengang aan vooraf met een negatieve flow die vervolgens een angst/paniekgevoel opwerkte. Maar gewoon even wat anders gaan doen, glas water halen, blije muziek opzetten of een blokje om hardlopen werkt voor mij."
"Hé, heb jij misschien kauwgompie voor me? Maar magnesium schijnt inderdaad te werken. Is gewoon te halen bij kruitvat etc. Paar uurtjes van te voren innemen en wellicht eentje voor onderweg op zak nemen"
"Zijn er meer mensen liefhebber van het Border Community label (van James Holden ea)? Heerlijke spacey wegdroomtechno met de geilste diepste livesets! Zaterdag weer lekker naar James op Pitch Fest!"
"Vorig jaar honden in onze bus gehad, peentjes gezweet maar ze hadden niks gevonden! i (l) dour, maar dit jaar effe uitstapje maken naar exit fest in servie"
"Alcohol is misschien niet meest ideaal, maar ik zuip vrijwel altijd wanneer ik aan de M ben., of voordat ik eraan ga. Zolang ik niet te hard ga en genoeg water tussendoor neem is t altijd prima."
"Toen ik voor het eerst naar Dour ging had ik hetzelfde plan, eerste avond beetje, 3e avond knallen ! De vibe van het festival overdonderde me toen in zoverre, dat ik meteen op dag 1 hard ging, dag 2 wat rustiger aan deed, dag 3 weer knettertje hard ging en ik dus op de laatste dag zo kapot was dat ik eigenlijk weer drugs nodig had om nog op mijn benen te kunnen staan en te kunnen praten (keelpijn, stem weg). Dour kun je dus op 2 manieren aanpakken, volle bak gaan (zoals de meesten daar wel doen ) of jezelf sparen en pieken op het voor jou best uitkomende moment Maar wat ik de laatste keer gedaan heb is gewoon iedere avond een andere drug nemen (volgorde mdma, lsd, mdma, speed) zodat je elke dag toch weer op een andere manier meemaakt en je E effect gewoon optimaal is!"
"Ik moet wel zeggen dat een dagje dour met een nuchtere kop ook bijzonder vermakelijk is ! Je maakt dan effe dubbel zo hard mee dat iedereen om je heen volkomen uit zijn dak aan het gaan is ! écht.. ik hou van Dour,"