Dour Festival 2012 belooft weer vetjes te worden. Ik vond de line-up vorig jaar (vooral met Radium, X&trick & Enduser) iets beter maar ook dit jaar is het weer een line-up om 'u' tegen te zeggen:
Ook drugs zal zeker en vast niet ontbreken . Ik moet wel nog een manier vinden om alles binnen te krijgen maar dat lukt wel
#3
Zal je vast lukken lijkt me
Als het even kan ga ik ook, paar vrienden hebben kaarten ervoor (en 1 gereserveerd voor mij)
#4
Vorig jaar honden in onze bus gehad, peentjes gezweet maar ze hadden niks gevonden!
i (l) dour, maar dit jaar effe uitstapje maken naar exit fest in servie
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.