Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben hier nieuw ,, dus dag allemaal . Het is niet omdat ik drugsverslaafde ben maar ,,,,, oxycodone is ook een drug spijtig genoeg Al 7 jaar neem ik oxy voor mijn facetartrose in mijn rug . In begin hielp het wel goed 3x20mg per dag . Nu 7 jaar later nog steeds zelfde dosis , maar nevenverschijnselen gekregen ,,, hevig zweten , koude rillingen pfff En dit zonder af te kicke, ???? Is dat omdat mijn lichaam MEER VRAAGT ???? Dat ga ik NIET DOEN ! Dus op 15 mei binnen om af te kicken van mijn medicijn oxycodone Ik zou op 9 dagen moeten afgekickt zijn ,, ik krijg op die 9 dagen baxter met Clondine ? Iemand ook zulke opname gehad ???? Groetje Berno . ps:::::: mensen :: begin daar a.u.b. NIET MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! je doet je leven om zeep !"
"Het is in ziekenhuis Vitas in Sintniklaas ,,, daar zou ik Clondine krijgen in baxter ...... voor de rest niets"
"Ik zit nog steeds met soms extreem veel pijn in mijn rug , maar oxy, help niet veel meer met mijn dosis. Ik ben NIET van plan om dosis te verhogen ! maar wel te stoppen . ik moet stoppen met oxy . om dan aanvankelijk een pijnpomp te krijgen . Ik heb al zelf geprobeerd met te halveren ,, maar dat kwam niet goed Ik heb meer dan 30 jaar gerookt en af en toe een jointje . Ben op eigen kracht gestopt met roken en joint van 2016 vanaf zonder enig probleem . Van de ene op andere dag . Maar ik denk dat oxy. veel erger gaat zijn , zelfs met baxter Clondine in ziekenhuis . Ik moet pijnstiller vrij zijn om pijnpomp te krijgen ."
"binnen gegaan op 15 mei 2023 om detox vitas Sintniklaas 10 dagen afgezien !!!!!! 3x20mg /dag Met baxter Clondine ....... echt niet normaal afkicken pffff . Nadien nog thuis clondine pillen voor paar weken . we zijn nu meer dan 1 maand verder ZONDER oxy !!!! maar nog steeds misselijk en diarree . slapeloze nachten ..... Gaat stilaan over zei dokter , je lichaam heeft 7 jaar oxy gebruikt !! En moet zich terug aanpassen zonder oxy !! want dit is zoals heroïne zei de professor Dus nog even doorbijten met de on comfort heden . Maar het belangerijkste wie doorbijt ........ is er vanaf !! en rugpijn ook iets minder...... maar krijg andere behandelingen nu heb zelfs nog 9 dozen oxy staan !!! speciaal voor aan mezelf te tonen dat ik er af blijf !"