#1
Ik ben hier nieuw ,, dus dag allemaal .
Het is niet omdat ik drugsverslaafde ben maar ,,,,, oxycodone is ook een drug spijtig genoeg![:cry:]()
Al 7 jaar neem ik oxy voor mijn facetartrose in mijn rug .
In begin hielp het wel goed 3x20mg per dag .
Nu 7 jaar later nog steeds zelfde dosis , maar nevenverschijnselen gekregen ,,, hevig zweten , koude rillingen pfff
En dit zonder af te kicke, ????
Is dat omdat mijn lichaam MEER VRAAGT ????
Dat ga ik NIET DOEN !
Dus op 15 mei binnen om af te kicken van mijn medicijn oxycodone
Ik zou op 9 dagen moeten afgekickt zijn ,, ik krijg op die 9 dagen baxter met Clondine ?
Iemand ook zulke opname gehad ????
Groetje
Berno .
ps:::::: mensen :: begin daar a.u.b. NIET MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! je doet je leven om zeep !
Het is niet omdat ik drugsverslaafde ben maar ,,,,, oxycodone is ook een drug spijtig genoeg
Al 7 jaar neem ik oxy voor mijn facetartrose in mijn rug .
In begin hielp het wel goed 3x20mg per dag .
Nu 7 jaar later nog steeds zelfde dosis , maar nevenverschijnselen gekregen ,,, hevig zweten , koude rillingen pfff
En dit zonder af te kicke, ????
Is dat omdat mijn lichaam MEER VRAAGT ????
Dat ga ik NIET DOEN !
Dus op 15 mei binnen om af te kicken van mijn medicijn oxycodone
Ik zou op 9 dagen moeten afgekickt zijn ,, ik krijg op die 9 dagen baxter met Clondine ?
Iemand ook zulke opname gehad ????
Groetje
Berno .
ps:::::: mensen :: begin daar a.u.b. NIET MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! je doet je leven om zeep !