Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop 15 mei binnen voor detox oxycodone 3x20mg. per dag .

op 15 mei binnen voor detox oxycodone 3x20mg. per dag .

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bernoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben hier nieuw ,, dus dag allemaal .
Het is niet omdat ik drugsverslaafde ben maar ,,,,, oxycodone is ook een drug spijtig genoeg :cry:
Al 7 jaar neem ik oxy voor mijn facetartrose in mijn rug .
In begin hielp het wel goed 3x20mg per dag .
Nu 7 jaar later nog steeds zelfde dosis , maar nevenverschijnselen gekregen ,,, hevig zweten , koude rillingen pfff
En dit zonder af te kicke, ????
Is dat omdat mijn lichaam MEER VRAAGT ????
Dat ga ik NIET DOEN !
Dus op 15 mei binnen om af te kicken van mijn medicijn oxycodone
Ik zou op 9 dagen moeten afgekickt zijn ,, ik krijg op die 9 dagen baxter met Clondine ?

Iemand ook zulke opname gehad ????
Groetje
Berno .

ps:::::: mensen :: begin daar a.u.b. NIET MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! je doet je leven om zeep !
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Elke 2-3 uur hooggedoseerde vitamine C tabletten 1000-15000mg

Magnesium tabletten

Loperamine (een opöide die niet de hersenbarierre doorkomt maar wel bind aan de opöidereceptoren in de darmen) wat enorm helpt tegen diaree en buikkrampen

Clodinine

Ibuprofen

Kratom (vuur met vuur bestrijden is een lichte opoide) of codeïne/tramadol Let op! Paar dagen max nemen alleen doseren Indien de pijn ondragelijk wordt

Gabapentine of Benzodiazepines (pas hier mee op!!! Verslavingsgevaar)

Dit zijn DE supplementen/medicijnen om van oxy/dope af te komen mocht iemand hier wat aan hebben
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, ja halveren is misschien het probleem, maar in het ziekenhuis krijg je goede ondersteuning.
Oxy stoppen zou ik eerder denken aan 1/10 dosis verlagen en dat wekelijks ongeveer. Dan ben je wel een tijd bezig.
Maar eerst maar eens met de Baxter Clodine proberen dan. En misschien dagboekje bijhouden en uitgaan van ellende.. Dan is het niet zwaarder dan de verwachting die je hebt.
b
bernoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is in ziekenhuis Vitas in Sintniklaas ,,, daar zou ik Clondine krijgen in baxter ...... voor de rest niets
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk je dat de fysieke pijn voorbij is? Anders moet je pijn gaan verdragen nadat je afkickt van Oxycodon?
Heb je al zelf geprobeerd langzaam af te bouwen? (Meer richting 3 tot 6 maanden aanpak) Lijkt me in eerste instantie een alternatieve methode waar ook veel voor te zeggen is...

Ik heb zelf wel ervaring met voorgeschreven medicatie die omsloeg in verslaving. (Niet dat ik meer ging nemen, maar het ging daardoor steeds slechter. Het lichaam had duidelijk meer nodig. Dat ging om Xanax. Ik ben er pillen bij gaan nemen om te stoppen met roken, toen wiet gaan blowen en toen jaren lopen klooien, Pregabaline gaan slikken en zweten...)
Ook 10 dagen afkicken in ziekenhuis van de Pregabaline pil (en wiet..) maar dat was veel te ambitieus.

Nu met langzaam afbouwen heb ik meer vertrouwen dat het goedkomt bij mij.
b
bernoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit nog steeds met soms extreem veel pijn in mijn rug , maar oxy, help niet veel meer met mijn dosis.
Ik ben NIET van plan om dosis te verhogen ! maar wel te stoppen .
ik moet stoppen met oxy . om dan aanvankelijk een pijnpomp te krijgen .
Ik heb al zelf geprobeerd met te halveren ,, maar dat kwam niet goed :disrelieved:

Ik heb meer dan 30 jaar gerookt en af en toe een jointje .
Ben op eigen kracht gestopt met roken en joint van 2016 vanaf zonder enig probleem .
Van de ene op andere dag .
Maar ik denk dat oxy. veel erger gaat zijn , zelfs met baxter Clondine in ziekenhuis .
Ik moet pijnstiller vrij zijn om pijnpomp te krijgen .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
binnen gegaan op 15 mei om detox vitas Sintniklaas 10 dagen afgezien !!!!!!
Met baxter Clondine ....... echt niet normaal afkicken pffff .
we zijn nu meer dan 1 maand verder ZONDER oxy !!!! maar nog steeds misselijk en diarree . slapeloze nachten .....:disrelieved:
Gaat stilaan over zei dokter , je lichaam heeft 7 jaar oxy gebruikt !!
En moet zich terug aanpassen zonder oxy !! want dit is zoals heroïne zei de professor
Dus nog even doorbijten met de on comfort heden .
Maar het belangerijkste wie doorbijt ........ is er vanaf !!
en rugpijn ook iets minder...... maar krijg andere behandelingen nu :mask:
heb zelfs nog 9 dozen oxy staan !!! speciaal voor aan mezelf te tonen dat ik er af blijf !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."