Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon 400 mg of meer,! gold turky gestopt !!

Oxycodon 400 mg of meer,! gold turky gestopt !!

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je doorzet, dan ga je ervaren dat het leven zonder zooi een veel fijnere levensstijl oplevert, dan met die rommel....echt waar!
En je portemonnee zal ook beter gevuld blijven met een hoop geld wat je je bespaart!
Nu is het een kwestie van doorzetten.
Goed gedaan allemaal!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Na 10 jaar aan de oxycodon, wat ik kreeg voor mijn zenuwpijn. kreeg eerst 60 mg dat werd al snel 80 en nog sneller 140 en na 1 jaar zat ik op 400 mg perdag op voorschrift ! Maar ik had ook dagen dat ik de 600 mg wel aan tikte puur voor de rust!
Vorige jaar las ik over subaxone daar ben ik naar overgestapt in een ziekenhuis, zonder enkel probleem maar ik dacht Vorige maand ineens ik kan nergens heen zonder subaxone je moet om de 2 weken naar de apotheek ,ligt het wel klaar of niet? ik werd er gek van en aangezien we op vakantie gaan naar Afrika over 2 maanden moest ik alles in vullen wat ik slikte waar door ik dacht ik mail de arts en vraag voor 2 weken 80 mg diazepam niet dat ik daarvan kon slapen maar gaf wel wat rust ! Gelijk gold turky gestopt nu ga ik week 3 in het gaat aardig maar het plezier zit niet meer in het leven

Heeft iemand ervaring met hoelang het duurd voor je weer een beetje vrolijk word en zin krijgt om dingen tegaan doen ?

Ik voel me leeg eet ook al bijna niks want het komt er gelijk weer uit !

Vraag wat u wil vragen !! En zet deze stap zelf pijn is beter dan deze rotzooi !
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey @Maatje90 ,

Cold turkey stoppen van zulke doses is ook erg heftig, dus het is wel normaal dat je je nu erg klote voelt, fysiek en mentaal. Maar wel heel goed dat je bent gestopt :)

Je geeft aan nu week 3 in te gaan en dan kan ik zeggen dat je zult zien dat je fysieke klachten vanaf dit moment snel beter zullen worden. Mentaal kan iets langer duren en het is lastig om daar een exacte tijd aan te plakken. Het kan zomaar een paar maanden duren voor je hersens zich volledig hebben aangepast aan je ritme zonder drugs. Het duurt misschien iets langer, maar ook hierin zul je spoedig verbetering zien.

Heel veel succes en sterkte!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankje wel !! En wel gek dat u drugs zegt !! U heeft 100% gelijk, maar werd mij voorgeschreven of dat het gewoon een medicijn was natuurlijk wist ik na paar dagen wil beter dit voelde nog beter dan xtc. Maarja zolang je zenuw pijn heb en je hele buik open ligt kun je niet anders je gaat niet zegge doe mij maar geen medicijne


ze moete hier echt duidelijker in zijn
Geneesmiddel zei:
Hey @Maatje90 ,

Cold turkey stoppen van zulke doses is ook erg heftig, dus het is wel normaal dat je je nu erg klote voelt, fysiek en mentaal. Maar wel heel goed dat je bent gestopt :)

Je geeft aan nu week 3 in te gaan en dan kan ik zeggen dat je zult zien dat je fysieke klachten vanaf dit moment snel beter zullen worden. Mentaal kan iets langer duren en het is lastig om daar een exacte tijd aan te plakken. Het kan zomaar een paar maanden duren voor je hersens zich volledig hebben aangepast aan je ritme zonder drugs. Het duurt misschien iets langer, maar ook hierin zul je spoedig verbetering zien.

Heel veel succes en sterkte!
Klik om te vergroten...
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben er nu al best lang van af ga nu week 4 in maar ben echt niet voor uit te krijgen ik ga elke morgen wel sporten totaal geen zin en kracht ook niet maar ik ga toch maar!! Ik ben ook niet vrolijk te krijgen. Ik slaap nog steeds veel

Iemand ervaring wanneer je geluks hormoon weer beetje gaat werken zodra je leuke dingen doet ?

Iemand ervaring met maandje stoppen met opiaten en wanneer u weer voelde dat u weer zin in het leven kreeg
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maatje90 zei:
Ik ben er nu al best lang van af ga nu week 4 in maar ben echt niet voor uit te krijgen ik ga elke morgen wel sporten totaal geen zin en kracht ook niet maar ik ga toch maar!! Ik ben ook niet vrolijk te krijgen. Ik slaap nog steeds veel

Iemand ervaring wanneer je geluks hormoon weer beetje gaat werken zodra je leuke dingen doet ?

Iemand ervaring met maandje stoppen met opiaten en wanneer u weer voelde dat u weer zin in het leven kreeg
Klik om te vergroten...

Dat de stofjes weer op eigen kracht gaan functioneren? Denk aan een jaar, minimaal.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
reDStone zei:
Dat de stofjes weer op eigen kracht gaan functioneren? Denk aan een jaar, minimaal.
Klik om te vergroten...

Helaas wel ja,


Heb weleens een binge gehad van 100+ mg van 6 weken en dat duurde toch wel een week of 2 voordat ik weer op 80% van mijn gemoedstoestand zat.

Shit sluimerd erin, en duurt lang voordat je weer je oude zelf bent.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben er vaker afgeweest een maand of 2 a 3 en meestal na 1.5 maand voelde ik me al behoorlijk goed. Ik sport elke dag zodat ik toch wat doe !! Hele dag op bed kom je ook niet vooruit. En wat zeggen jullie van de diazepam en clonidine heeft dat nog zin want diazepam stel ik neem 180 mg ik merk er niks van dus vorige week ook mee gestopt. De clonidine word ik wel rustig van.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Advies is van mij ( ik ben geen arts) om zoveel mogelijk van die zooi achterwege te gaan laten.
Uiteraard in samenspraak met de arts die het voorschrift regelt.
Waar je niks van merkt, is alleen maar een extra belasting voor je lichaam....
Maar doe dat niet op eigen houtje.
Altijd met een arts overleggen!
b
bernoLid
01-01-2024, 00:00
#10
binnen gegaan op 15 mei 2023 om detox vitas Sintniklaas 10 dagen afgezien !!!!!! 3x20mg /dag
Met baxter Clondine ....... echt niet normaal afkicken pffff .
Nadien nog thuis clondine pillen voor paar weken .
we zijn nu meer dan 1 maand verder ZONDER oxy !!!! maar nog steeds misselijk en diarree . slapeloze nachten .....:disrelieved:
Gaat stilaan over zei dokter , je lichaam heeft 7 jaar oxy gebruikt !!
En moet zich terug aanpassen zonder oxy !! want dit is zoals heroïne zei de professor
Dus nog even doorbijten met de on comfort heden .
Maar het belangerijkste wie doorbijt ........ is er vanaf !!
en rugpijn ook iets minder...... maar krijg andere behandelingen nu :mask:
heb zelfs nog 9 dozen oxy staan !!! speciaal voor aan mezelf te tonen dat ik er af blijf !
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doe die dozen toch weg....straks ben je een keer zwak van geest en pak je toch weer....of bewaar er 1 en doe de rest weg!
Je wilt toch niet terug met deze zooi.
Weg ermee!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
berno zei:
heb zelfs nog 9 dozen oxy staan !!! speciaal voor aan mezelf te tonen dat ik er af blijf !
Klik om te vergroten...
Om jezelf aan te tonen dat je er af kan blijven of een laatste houvast voorraad omdat je weet dat je moet stoppen met oxycodon maar niet echt volledig afscheid kunt nemen?

Er komt een dag dat je denkt het kan wel weer een keertje en dat worden 2 keren en dat wordt een nieuwe habit.

Één pilletje is teveel en duizend pillen zijn er te weinig
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Advies is van mij ( ik ben geen arts) om zoveel mogelijk van die zooi achterwege te gaan laten.
Uiteraard in samenspraak met de arts die het voorschrift regelt.
Waar je niks van merkt, is alleen maar een extra belasting voor je lichaam....
Maar doe dat niet op eigen houtje.
Altijd met een arts overleggen!
Klik om te vergroten...
Telaat nu al meer dan 5 weken ervan af gold turky geen last meer van iets!! Maar bedankt
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is knap gedaan, Cold Turkey ontwennen van deze harddrug! Petje af, respect!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Dat is knap gedaan, Cold Turkey ontwennen van deze harddrug! Petje af, respect!
Klik om te vergroten...
Dankje het is nu al meer dan 35 dagen terug helemaal geen moeite meer !! Maar weet zeker als ik één doosje zie dan gaat het op dus ik ben wel zo slim om dat niet in huis tehalen !! En kratom komt er ook niet in gewoon niks ook geen drank de eerste 3 weken waren wel echt super zwaar
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maatje90 zei:
Dankje het is nu al meer dan 35 dagen terug helemaal geen moeite meer !! Maar weet zeker als ik één doosje zie dan gaat het op dus ik ben wel zo slim om dat niet in huis tehalen !! En kratom komt er ook niet in gewoon niks ook geen drank de eerste 3 weken waren wel echt super zwaar
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."