Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kom niet op een goede high / rush van speed. Ik zit er echt tegen aan te hikken. Maar neem ik echt een inimini puntje bij, heeft het ook geen nut. soms maak ik ook mee dat de high / rush maar 10 seconden duurt, een vlaag. Maar komt daarna ook niet terug… denk je lekker te gaan, niet dus.. De speed is getest en het heeft ook niet te maken met een opbouwende tolerantie. Waarom kom ik niet in een goede rush / high?"
"Hi, na een kort dagje aan de speed gezeten te hebben, begint het een beetje uit te werken. Of in te kakken. Hoe dan ook, ineens begint mijn volledige lichaam dan heftig te tintelen met een drukkend en zwaar gevoel. Maar op het moment dat ik een ini mini puntje bijneem, verdwijnt dit..? Wat is dit"
"Hi. Ik heb 3mmc gebruikt en krijg daar voor de eerste keer klamme / zweet handen van. Oksels zweten ook. Verder niks. Heb het ook niet heet en ook niet koud, gewoon lekker. Waar heeft dit mee te maken en kan ik het zweet op mijn handen verhelpen?"
"Hi! Na 2 lijntjes 3mmc, kreeg ik een zwaar, drukkend gevoel in mijn RECHTER borst. dichtbij mijn oksel. Het doet ook geen pijn. het is alleen een heel ‘zwaar’ gevoel ofzo. het word niet erger op het moment dat ik inadem. Maar tijdens het volledig uitademen word het zwaarder. Met de linkerkant is niks aan de hand. Ook geen hartkloppingen. Ik ging letten op mijn ademhaling, maar het blijft aanhouden. Dus daar ligt het niet aan.. Kon niks vinden op internet, alleen het tegenovergestelde van alles. lol. Weet iemand hoe dit komt?"
"StraatPiraat zei: Waardoor het komt weet ik niet, maar als iemand die een lange periode 3mmc (heeft) misbruikt, kan ik je wel vertellen dat ik hier ook regelmatig last van heb. 3mmc geeft soms random een drukkend gevoel, kloppingen of een kramp/steek. Dit komt verspreid door de hele borst wel eens naar voren. Gebruik je vaak 3mmc? Klik om te vergroten... Ik gebruik 3mmc vaker dan eigenlijk oke is. zo’n 2/3 keer in de maand, zo af en toe met doorhalen. Is het bij jou dan ook alleen de rechterkant?"
"Hola ! Mijn vriend en ik nemen al de heletijd dezelfde dosering. Regelmatig dat we ‘tegelijk’ in een goede high komen. Nu ineens voelt mijn vriend niet echt iets meer, na nog een lijntje. Bij mij kickt ie juist wel lekker in. We nemen dezelfde dosering telkens. Hoe kunnen wij eerst wel dezelfde high hebben en daarna ineens word mijn vriend niet meer high?"
"Sorry. Dit gaat om 3mmc."
"Hi, Ik ben sinds gisteravond aan de 3mmc, snuivend. nachtje doorgehaald. Nou vraag ik me af, hoelang kan je nog aan iemand zien dat diegene heeft gebruikt? (niet perse door de grote pupillen). Ik las dat 3mmc snuivend zo’n 2 uur kan aanhouden, maar daarna… voel je je dan weer enigszins nuchter? of ben je dan nog bezig met kaakschaatsen of wat voor tiks dan ook?"
"Wat gebeurd er als je een lijntje 3mmc hebt gesnoven, maar met 10/15 min een klein puntje erachter aan neemt? versterkt dan het effect, of word het verlengd, of werkt juist averechts? (Ik weet dat dat niet de bedoeling is, vraag het me alleen af)"
"Hola! Hoeveel uur kan het duren voordat 3mmc uitwerkt? ik lees 4 tot 7 uur, maar heeft dit te maken met voeding enzovoort? of de hoeveelheid/hoelang je bezig bent? 2e vraag: Je kan heel erg aan mijn gezicht zien dat ik 3mmc of speed heb gesnoven. Ik kan het niet helemaal plaatsen wat anders is aan mijn gezicht, maar het word een beetje een drugshoofd ofzo.. Hoe kan ik dit zsm weer normaal krijgen? Als dat uberhaupt mogelijk is. (ik heb namelijk ouders die er niet van lopen te springen, wil het zo min mogelijk laten opvallen) > KOM NIET MET (STOP DAN MET SNUIVEN) misschien wel hoeveel uur van tevoren stoppen met snuiven."