#1
Hi, een vraagje waarvan ik niet zeker weet of het logisch nadenken is of niet..
Ik kan gewoon slapen met 3mmc. Dus heb ik net een half uur/uur geleden een lijntje heb genomen, kan ik gewoon slapen. Dan kan ik ook uitslapen en sta ik enigzins normaal/goed wakker.
Stel het is een uur geleden dat er een lijntje in is gegaan.. en ik slaap ongeveer 4/5/6 uurtjes. Zou ik dan wakker worden met “na effecten”? of dat ik het nog voel?
ohja btw nog een kleine vraag: als je een hogere dosis neemt, werkt die dan ook langer?
Ik kan gewoon slapen met 3mmc. Dus heb ik net een half uur/uur geleden een lijntje heb genomen, kan ik gewoon slapen. Dan kan ik ook uitslapen en sta ik enigzins normaal/goed wakker.
Stel het is een uur geleden dat er een lijntje in is gegaan.. en ik slaap ongeveer 4/5/6 uurtjes. Zou ik dan wakker worden met “na effecten”? of dat ik het nog voel?
ohja btw nog een kleine vraag: als je een hogere dosis neemt, werkt die dan ook langer?