Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseffecten tijdens slaap? en hogere dosis is langere werking?

effecten tijdens slaap? en hogere dosis is langere werking?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
beppieburpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, een vraagje waarvan ik niet zeker weet of het logisch nadenken is of niet..

Ik kan gewoon slapen met 3mmc. Dus heb ik net een half uur/uur geleden een lijntje heb genomen, kan ik gewoon slapen. Dan kan ik ook uitslapen en sta ik enigzins normaal/goed wakker.

Stel het is een uur geleden dat er een lijntje in is gegaan.. en ik slaap ongeveer 4/5/6 uurtjes. Zou ik dan wakker worden met “na effecten”? of dat ik het nog voel?

ohja btw nog een kleine vraag: als je een hogere dosis neemt, werkt die dan ook langer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#2
In die tijd dat je nog wakker bent kun je op iets wat het internet heet dingen opzoeken. Daar is best wat over te vinden wat je vragen beantwoord. :)
b
beppieburpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inhoudsopgave zei:
In die tijd dat je nog wakker bent kun je op iets wat het internet heet dingen opzoeken. Daar is best wat over te vinden wat je vragen beantwoord. :)
Klik om te vergroten...
Dat doe ik altijd :) kan er niks over vinden.. daarom een topic geopend!
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#4
In het vorige topic wat ongeveer hier over ging gaf je, net als nu, bijna zelf het antwoord op je laatste vraag. :wink:
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je laat jezelf wennen aan het kunnen slapen. Het is niet opeens automagisch uitgewerkt. En inkakken is ook bij 3m bijpakken.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."