Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"NoWayK47 zei: Sup, ik ga deze week voor het eerst 1P-LSD gebruiken, ik heb ervaring met sterke truffel doses (15-25gram) al vind ik LSD nog vrij spannend (Ik heb wel veel research gedaan over LSD, 1P-LSD) en heb ik niet echt een tripsitter, maar toen dacht ik bij mezelf dat mijn katj een OK vervanging kan zijn, ik ben heel close met haar en ik hou van katten (Dus voor comfort i dunno) Mijn vraag i guess is, Wat vind je hiervan? en ik vind het leuk als je jouw trip ervaring deelt met je katj! Klik om te vergroten... Coole DOOM profielfoto! Ik heb persoonlijk 0x een tripsitter gehad en/of nodig gehad. Ik zou zeggen dat een rustige en bekende omgeving wel altijd handig is. Inmiddels heb je waarschijnlijk al je trip ervaren. hoe was het?"
"Hallooo drugs vriendjes en vriendinnetjes. Ik heb gister 04/04/2024 ~12mg O-PCE gesnoven rond, 19:45 (ik ben zo kapot gegaan ik weet het echt niet zeker, sorry daarvoor) Ik ben denk ik in een hole beland of manisch achtige trance? (ik ben niet super goed met dissociativen daarom deze dosis.) En toen werd ik plots rond 21:00 “bewust” ik denk dat dit een drug is die heel mooi kan zijn maar wees echt bewust wat je neemt, heb er respect voor. en koop (unlike me) een goede weegschaal😂 Ik heb dus blijkbaar een oude vriend gebeld, nog “nuchter” genoeg om ze telefoon nummer te krijgen (zijn naam in me contacten staat er nu in als laten we zeggen jos eph, en met die spatie omdat ik zo beroerd was) (bleek die nog het oude zelfde nummer te hebben🙃) Ik in een of andere ket drunk met hem afgesproken, gepraat over wiet vapes en nog wat andere half gebakken onderwerpen. Ik braken nadat ik opgehangen had, (voelde me wat beter) Toen maar moeten uitleggen aan me vriend dat ik iets op had (hij had ooit wel is geblowed en gedronken) kom ik aan met me “Ja is O-PCE is een ketamine analogue” en uitgelegd dat het me echt spijt maar wel super dankbaar voor hem was (ook vaak me excuses aangeboden) sinds dit echt niet een “gebruiker” is en ook dat ik blij was dat ik hem weer had gesproken, word zeker een interessante ontmoeting. dit is is echt dissociative heaven, ik was zo ongelooflijk verward en dissociated tijdens deze ervaring, nooit ketamine gedaan, maar dit moet wel potenter (dat sowieso) en gekker zijn (dus wat je al hebt kunnen vinden op het internet) Ik had wel closed eyes lichte visuals. maar door de toch net iets te lage dosis (denk ik) niet heel hard getripped, dus in mijn ervaring is dit meer een disso dan een psychedelica, psychedelische komt echt pas in hogere dosis (al raad ik dat NIET aan PAS nadat je paar keer een lagere dosis heb gehad) In de trip was ik ook ongelooflijk verward hoe het al donderdag was, en ik was overtuigd dat er woensdag of donderdag? missende was, dit is gewoon manische “disso-crack” zoals sommige al zeide, nooit crack gedaan maar dit moet wel kloppen. Het heeft verdovende effecten, ik voelde zeker minder, en als ik in me vingers beet deed het geen pijn, ik voelde het wel. Ook ga je wel dissociëren. Je krijgt zeker ket walk, en je diepte zicht heb je wel maar het voelt niet zo, ik moest me vast houden aan de muren, deur klinken en wat niet. Dus ik denk als je dit neemt en toch niet zo lekker gaat het beste je lichaam kan reinige, maag en al. Volgende keer dat ik dit neem sim-card eruit, emmer erbij voor de zekerheid en EEN GOEDE WEEGSCHAAL!😂 Gelukkig is het voor mij goed verlopen (maar zeker wel een lesje geleerd), maar ik heb ook minder leuke verhalen gehoord, dus ik hoop dat mijn post nog een extra stap zekerheid is dat dit “goed” gebruikt moet worden) En als jullie ooit O-PCE hebben gebruikt hoe was jullie ervaring/effecten? daar ben ik wel benieuwd naar. hoi!"
"Eve's drop zei: O-PCE, Compulsive troep, werkt als een tielerier maar je gaat ineens in een mega hole. Ik weet nog goed dat ik lekker aan het mediteren was op meer dan 100mg en ineens BAM 3 uur later sta ik op de rand van de bank als een of andere getripte idiot. Was totaal vergeten dat ik onder invloed was dus dat was echt ff scary shit, totdat ik weer ineens dacht owja, O-PCE. Ben 24 uur knetter high geweest die dag. Klik om te vergroten... Ja dat precies, het is net alsof je in een hole zit, maar toch net niet. Ik kon echt niks doen maar het was geen hole, ben meerdere keren gewoon “gevallen” alsof ik flauwviel maar zonder dat ik me bewustzijn verloor. Dag erna is de kater ook wel rough. heb anderhalve dag erna nog wel beetje ziekjes gevoeld. zeker een interessante drug…."
"flubromazepam! dit vond ik een best lekker stofje. Heb woensdag 8mg genomen rond 10-11 uur, Werkte snel in, lekker film gekeken met me vriend. SUPER lekker geslapen, dag erna nog steeds high. gelukkig had ik vrij maar merkte wel dat ik beetje korte attentie span had, alles een beetje te sloom ging. voelde me wel heel chill, toch wel meest verdovende benzo die ik ooit heb genomen. (andere benzos die ik ooit heb gebruikt: Dechloroetizolam Flubrotizolam (echt troep dit) Bromazolam Pyrazolam Norflurazepam Bromonordiazepam gidazepam) Vandaag nog beetje gevoeld maar wel gewoon gedaan wat ik moest doen, en dat ging prima. het werkt dus wel rond de 2,5/4 dagen van wat ik zie. Pas wel echt op met benzo’s mensen, en ik hoor ook over dit stofje veel engs. keep that in mind! ciao!"
"Ik doe me best Ja dat wel, het werkt echt wel een vlinke tijd. en ook omdat het gewoon zo fijn vond zou ik zeggen dat je misschien wel snel hooked kan raken, dat wil je natuurlijk niet. ben laatst (week a 1.5 week geleden) afgekickt van de benzos en voel me nog naar. van dit stofje moet je echt niet impulsief bijnemen!"
"Heb vanavond een prima lijntje 2f-ketamine gelegd, toen 1p-lsd onder me tong gelegd. Gaan douchen, bad klaargemaakt, toch maar leeg laten lopen WANT GOD ik voel(de) me kut. die keta hit wel echt heel hard, ik vind dit echt niks. Had vanmiddag al een klein lijntje gelegd, dat was best leuk. (naast dat ik me toch wel beetje ziek voelde) Loopte helemaal scheef en schots. Ik had niet eens psychedelische effecten zoals sommige beschrijven (ik heb al gemerkt/gezien dat het echt ligt aan wie je dit spul geeft) Ik denk dat ik het maar weg gooi. Ben nu nog high van de ket…. voel me zo kut. (ik update dit topic denk ik nog later) innamen~20:00 22:43= ik voel het nog wel, Ben nu vooral wat suikerige dingen aan het eten, het word wel wat beter."
"Ulixes zei: Heb je ooit eerder (2f-)keta uberhaupt los gebruikt? Wat je omschrijft klinkt namelijk eigenlijk best normaal Klik om te vergroten... Ja. Ik weet dat het wel voorkomt zeg maar. is gewoon totaal niet mijn ding, het voelt goed, maar ik voel me er echt ziekjes en slecht van."
"mandragora zei: Hoeveel mg 2fdck bevatte je prima lijntje? Ik vind dat het namelijk best wel een psychedelisch effect heeft, om deze drug het beste tot z´n recht te laten komen ( voor mij persoonlijk) doe ik draadloze oortjes in met psychedelische muziek en sluit ik m´n ogen en laat m´n lichaam los. Ik vind het fijn om te stapelen, eerst ff wat dansen om vervolgens tegaan trippen in de zetel. Verder zou ik je toch aanraden om voorzichtig te zijn om tijdens een dissociatief in het bad te gaan liggen, wanneer je echt goed van je lichaam dissocieert kan het best wel voorkomen dat je hoofd onder water komt te liggen. Ook best geen ketamine of analoog snuiven op een volle maag. Ik doe dat op een lege maag waardoor misselijkheid bij mij alleszins niet voorkomt. Mijn gouden tip is om tijdens je keta trip alles loslaten waar je mee bezig bent, niet douchen of andere taakjes die je nog een connectie geven met de realiteit, ogen en lichaam sluiten .. De realiteit word steeds vager en nauwer en tegelijk ontvouwt zich de ´andere realiteit´ meer duidelijker en ruimer,je zal het ervaren met je ogen dicht. Klik om te vergroten... 75mg! en bedankt voor de hele mooie tips"
"TheRealKoekert zei: Hoeveel LSD had je genomen? Klik om te vergroten... 150ug 1p-lsd. 75mg 2f-ketamine. maar merkte echt niks van de lsd."
"Hey! Ik heb nog 2fdck liggen alleen vind het niet psychedelisch, zou ik het dan met 1p-lsd kunnen mengen? Ben heel geïnteresseerd in of dit een mooie combo is. Bedankt! en nog een fijn weekend"