Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2f-ketamine holy shit! (in combinatie met 1p-lsd)

2f-ketamine holy shit! (in combinatie met 1p-lsd)

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ulixes zei:
Heb je ooit eerder (2f-)keta uberhaupt los gebruikt? Wat je omschrijft klinkt namelijk eigenlijk best normaal
Klik om te vergroten...
Ja. Ik weet dat het wel voorkomt zeg maar. is gewoon totaal niet mijn ding, het voelt goed, maar ik voel me er echt ziekjes en slecht van.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
bbqtoecrisp zei:
Ja. Ik weet dat het wel voorkomt zeg maar. is gewoon totaal niet mijn ding, het voelt goed, maar ik voel me er echt ziekjes en slecht van.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg 2fdck bevatte je prima lijntje?
Ik vind dat het namelijk best wel een psychedelisch effect heeft, om deze drug het beste tot z´n recht te laten komen ( voor mij persoonlijk) doe ik draadloze oortjes in met psychedelische muziek en sluit ik m´n ogen en laat m´n lichaam los.
Ik vind het fijn om te stapelen, eerst ff wat dansen om vervolgens tegaan trippen in de zetel.
Verder zou ik je toch aanraden om voorzichtig te zijn om tijdens een dissociatief in het bad te gaan liggen, wanneer je echt goed van je lichaam dissocieert kan het best wel voorkomen dat je hoofd onder water komt te liggen.
Ook best geen ketamine of analoog snuiven op een volle maag.
Ik doe dat op een lege maag waardoor misselijkheid bij mij alleszins niet voorkomt.
Mijn gouden tip is om tijdens je keta trip alles loslaten waar je mee bezig bent, niet douchen of andere taakjes die je nog een connectie geven met de realiteit, ogen en lichaam sluiten ..
De realiteit word steeds vager en nauwer en tegelijk ontvouwt zich de ´andere realiteit´ meer duidelijker en ruimer,je zal het ervaren met je ogen dicht.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel LSD had je genomen?
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb vanavond een prima lijntje 2f-ketamine gelegd, toen 1p-lsd onder me tong gelegd.
Gaan douchen, bad klaargemaakt, toch maar leeg laten lopen WANT GOD ik voel(de) me kut. die keta hit wel echt heel hard, ik vind dit echt niks. Had vanmiddag al een klein lijntje gelegd, dat was best leuk. (naast dat ik me toch wel beetje ziek voelde) Loopte helemaal scheef en schots. Ik had niet eens psychedelische effecten zoals sommige beschrijven (ik heb al gemerkt/gezien dat het echt ligt aan wie je dit spul geeft) Ik denk dat ik het maar weg gooi. Ben nu nog high van de ket…. voel me zo kut.
(ik update dit topic denk ik nog later)

innamen~20:00
22:43= ik voel het nog wel, Ben nu vooral wat suikerige dingen aan het eten, het word wel wat beter.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je ooit eerder (2f-)keta uberhaupt los gebruikt? Wat je omschrijft klinkt namelijk eigenlijk best normaal
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Hoeveel mg 2fdck bevatte je prima lijntje?
Ik vind dat het namelijk best wel een psychedelisch effect heeft, om deze drug het beste tot z´n recht te laten komen ( voor mij persoonlijk) doe ik draadloze oortjes in met psychedelische muziek en sluit ik m´n ogen en laat m´n lichaam los.
Ik vind het fijn om te stapelen, eerst ff wat dansen om vervolgens tegaan trippen in de zetel.
Verder zou ik je toch aanraden om voorzichtig te zijn om tijdens een dissociatief in het bad te gaan liggen, wanneer je echt goed van je lichaam dissocieert kan het best wel voorkomen dat je hoofd onder water komt te liggen.
Ook best geen ketamine of analoog snuiven op een volle maag.
Ik doe dat op een lege maag waardoor misselijkheid bij mij alleszins niet voorkomt.
Mijn gouden tip is om tijdens je keta trip alles loslaten waar je mee bezig bent, niet douchen of andere taakjes die je nog een connectie geven met de realiteit, ogen en lichaam sluiten ..
De realiteit word steeds vager en nauwer en tegelijk ontvouwt zich de ´andere realiteit´ meer duidelijker en ruimer,je zal het ervaren met je ogen dicht.
Klik om te vergroten...
75mg! en bedankt voor de hele mooie tips:)
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#7
TheRealKoekert zei:
Hoeveel LSD had je genomen?
Klik om te vergroten...
150ug 1p-lsd. 75mg 2f-ketamine. maar merkte echt niks van de lsd.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
bbqtoecrisp zei:
75mg! en bedankt voor de hele mooie tips:)
Klik om te vergroten...
Van harte!
Wel vreemd waarom 150mcg 1p-lsd bij jou niets deed?
Hoe heb je de lsd bewaard?
Ik rol m´n zegeltjes in huishoudfolie daar aluminiumfolie overheen om vervolgens vacuüm te trekken met m´n vacumeermachine. Nadien bewaar ik het in de koelkast, zo zijn ze jaaaaaaaren houdbaar zonder verlies van potentie naar mijn mening.
75mg 2fdck is nog niet zo´n hoge dosis, wel een verstandige dosis met het beoogde doel te combineren met lsd.
Wel zou ik in de toekomst eerst de lsd z´n werk laten doen en nadien pas wanneer je´r zin in hebt kleine laaggedoseerde lijntjes 2fdck nemen om te kijken hoe het bevalt, zou het zelfs pas na de lsd-piek doen.
2fdck los van lsd word bij mij pas echt meer psychedelisch na de 100 mg, meestal deed ik 150 à 200 mg door de neus om de echte psychedelische ervaring te bewerkstelligen.
Die hoeveelheid snuif ik niet in 1x, ik begin met 50mg (25links25rechts) 20minuutjes later herhaal ik dit...enzovoort.
Ik leg de lijntjes zo fijn,dun en zo lang mogelijk. Dat bevordert de werking van het stofje ten goede.
J
JongeMarcoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ga nooit in bad na zo n combo zou ik zeggen.. ik heb er wel eens bijgelegen dat ik nog in een laagje van 10cm was verdronken. Doe het ajb niet!

en helemaal eens met de tip van draadloze oortjes en muziek. Joris Voorn - The Monk. Ik wist niet wat ik meemaakte..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."