Ja. Ik weet dat het wel voorkomt zeg maar. is gewoon totaal niet mijn ding, het voelt goed, maar ik voel me er echt ziekjes en slecht van.
Hoeveel mg 2fdck bevatte je prima lijntje?
Ik vind dat het namelijk best wel een psychedelisch effect heeft, om deze drug het beste tot z´n recht te laten komen ( voor mij persoonlijk) doe ik draadloze oortjes in met psychedelische muziek en sluit ik m´n ogen en laat m´n lichaam los.
Ik vind het fijn om te stapelen, eerst ff wat dansen om vervolgens tegaan trippen in de zetel.
Verder zou ik je toch aanraden om voorzichtig te zijn om tijdens een dissociatief in het bad te gaan liggen, wanneer je echt goed van je lichaam dissocieert kan het best wel voorkomen dat je hoofd onder water komt te liggen.
Ook best geen ketamine of analoog snuiven op een volle maag.
Ik doe dat op een lege maag waardoor misselijkheid bij mij alleszins niet voorkomt.
Mijn gouden tip is om tijdens je keta trip alles loslaten waar je mee bezig bent, niet douchen of andere taakjes die je nog een connectie geven met de realiteit, ogen en lichaam sluiten ..
De realiteit word steeds vager en nauwer en tegelijk ontvouwt zich de ´andere realiteit´ meer duidelijker en ruimer,je zal het ervaren met je ogen dicht.