Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb laatst voor het eerst xtc gebruikt. omdat het me eerste keer was leek het me verstandig met een halfje (blauwe nikes) te beginnen. toen ik na 2 uur nog niks voelde heb ik nog een halfje genomen. ik voelde me toen wel een beetje prettig maar mijn vrienden zaten al hard te spacen terwijl ik dubbel zo veel op had! ik ben de kleinste van het stel en had als enigste nog nooit xtc gebruikt. later heb ik nog een halfje genomen en zo bleef het door gaan tot ik in totaal 3 pillen op had en ik het maar op gaf. weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit moet voorkomen(misschien andere pillen?) of heeft iemand hetzelfde meegemaakt en is er vanaf gekomen? (ik ben 17 jaar oud ongeveer 65 kg.)"
"E_Is_For_Ecstacy zei: De eerste keer voel je het al na een kleine dosis mdma, misschien had je toevallig pillen met heel weinig mdma, en binnen de pillen zelf eentje waar er toevallig ook net iets minder in zat? Zou me heel vreemd lijken, maar het kan. Ik had zaterdag trouwens 1,5 witte speaker op (180-220mg mdma) en mijn maat 1, die maat van me was diep inzichzelf gekeerd en moest kotsen, terwijl ik me nog niet eens zo hard voelde gaan. Als je van plan bent om nog eens te nemen, doe het niet meteen maar na een maandje of twee. Mdma is niet echt gezond voor je lichaam Klik om te vergroten... mijn vrienden die vaker mdma en xtc gebruiken waren na 1 pil al hard aan het gaan"
"neurotoxin zei: Gebruik je ergens medicatie voor? Anti-depressieva, ADD/ADHD? Klik om te vergroten... nee in de afgelopen maanden niet eens een pijnstiller"
"neurotoxin zei: Ik weet niet op hoeveel mg die pillen getest zijn. Enkel uiterlijk zegt niets; veel namaak en variaties overal. Het zou zo kunnen zijn dat je in het begin niet genoeg MDMA toenam, waardoor je er na ongeveer een uur niets van voelde, het toen al weer aardig weg was voordat je weer nam, hetgeen ook een tijdje moest duren voordat dat werkte... Hierdoor zou je maar een klein tikje vrolijkheid hebben kunnen voelen en zodoende ook je voorraad serotonine verbruikt hebben. Nou dan kan de Set & Setting niet optimaal zijn geweest (http://en.wikipedia.org/wiki/Set_and_setting), wat het helemaal teniet deed. Dit gebeurt wel eens bij meerdere mensen die ik ken; die zeiden er te hard naar te wachten en uiteindelijk niets van gevoeld... En de volgende keer weer wel... Mijn eerste keer was ook dat ik geen ruk voelde van de XTC, maar na snel bijpakken ik ineens helemaal los ging. Probeer de volgende keer eens uit te vinden wat de hoeveelheid MDMA is en als je kan probeer eens het dubbele van je gewicht in kilo's aan MDMA in grammen als je een man bent (120mg in een keer) en anderhalf keer zoveel in mg als je een vrouw bent (100mg). Als je er dan nog niet intens verliefd/knuffelbaar/mega vrolijk van wordt op een leuk feestje/gezellige huissfeer dan weet ik echt niet waar het aan kan liggen PS: Je moet ook niet veel alcohol drinken! Dit is een zogenaamde downer wat ook de effecten vermindert. In het geval van drinken; neem niet meer dan dat jij je aangeschoten voelt en na het nemen van de pil geheel niet meer alcohol nuttigen. PS2: Hoe zit het met een eventuele dip? Die moet je wel na drie pillen voelen, twee dagen na inname. Klik om te vergroten... ik denk dat je wel gelijk heb. ik had van tevoren een halve liter gedronken maar daarna niks meer ik was inderdaad 2 dagen later helemaal futloos en moe. dankje!"
"heb ik geprobeerd, 2 dagen van te voren begonnen en vlak voor ik ze nam nog 2 magnesium pillen maar werkte niet, geen kauwgom en ijsklontjes is waarschijnlijk de beste tip."
"hallo, ik heb nu een paar keer een pilletje genomen en ik zoek altijd dingen om het extra leuk te maken. stoepkrijt en lightsticks enzo zijn wel vet, maar ik vraag me af of iemand nog iets leuks weet om mee te nemen of iets leuks om te doen. we gaan het buiten in een groot park doen."