Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan n gram gekookt van goeie flakes(crack??)140 euro moeten kosten? ik vind t nogal duur!!!"
"ok.ben ook niet trots op zo,n vraag maar had t gevoel dubbel genaaid te worden, misschien maar beter ook,ben niet goed bezig!!!!!"
"weet ik, maar zolang t nog duurt dan in ieder geval geen shit roken,ben ik echt bang voor!! probeer t wel om te stoppen."
"waar kun je coke laten testen ,vertrouwd natuurlyk,voor m,n eigen veiligheid!!!!"
"wat is sos?"
"ik ben gaan roken door n "vriendin". Ben r niet blij mee,zit niet in t wereldje en bemoei me er[nog niet] mee. Eeen wereld van liegen en bedriegen,en ikmheb t gevoel dat ik nu ook nog belazerd word ook,maar weet t niet zeker!!! heeft iemand wel eens 140 of 120 betaald,hoe goed de kwaliteit ook is[word me dan verteld]. En dan ook nog 8 a 9 strepen ook,is dit echt foute boel of niet,graag reactie dan kan ik hier wat aan doen,bedankt vast."