Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom gebruikt men cocaine? Het gevoel is zo lekker en het dempt de dronkenschap en maakt nuchter en als je moe bent krijg je een energiegolf,je bent in staat dingen te doen die je normaal niet doet. De cocaine maakt extra endorfine vrij in de hersenen waardoor je je erg gelukkig voelt en dezelfde stof vrijkomt als je verliefd bent De paranoia de neusslijmvliezen en of neusbloed niet kunnen slapen veel geld kwijt 24 uur na gebruik heel ongelukkig doordat er teveel endorfine verbruikt is relatie gaat kapot na lange tijd snuiven mischien aan de base.... De jongen in de discotheek de meisje met vriendin op de W.C van de afterparty, de advocaat voor zijn zitting de schilder voor zijn doek, de prostituee met zijn klant enz er gaan miljoenen in de omloop van deze business van de colombiaanse kartel tot de dealer om de hoek, Is de natuurlijke cokablad die word gekauwd niet veel lekkerder en gezonder en goed voor het lichaam dan de chemische cocaine uit kerosine of ether. ik was vroeger een grote dealer en importeerde naar nl vele kilos had veel geld maar ik zag dat het niet goed was voor de mensen en maakte mij ongelukkig diep in mn hart voelde het niet goed.Ik hoop dat ik niemand zn leven heb kapotgemaakt, en hoop voor iedereen die het gebruiken onder controle houden en de baas zijn van de drugs en niet de drugs de baas laten worden en wens iedereen hier het beste"
"Als ik snuif heb ik echt zin om seX te hebben zo snel mogelijk met een lekkere fotomodel heb ook coke op lichaam van een meisje gesnoven een lijntje van haar borst tot haar navel eenmaal gesnoven begint de PORnofilm te draaien in mn hoofd en denk alleen maar aan driehoeken en vierkanten met haartjes op. word botergeil was ook een keer strak heb bij de buurvrouw aangebeld in de ochtend vroeg of ze nog suiker had ?? en heb een vrouwelijke schoonmaakster uitgenodigd voor werk omdt ik strak was ?? allemaal listige plannetjes gemaakt om mij fantasies uit te leven ??? wat MOET IK DOEN ?????????????????????????"
"Onder invloed van COCAINE of het nou in de puurste vorm via zuidamerika komt of in vingervorm via SUriname en Antillen die echte olieachtige COCAINE die je een hele fles whisky op laat drinken de hele biertap kan oplaten drinken JE BLIJFT NUCHTER die je laat vreemdgaan die je geld laat pinnen van je VRIENDEN of VRIENDINNEN die je laat liegeN bedriegEN die je s'nachts NIET meer LAAT SLAPEN die je ONRUSTIG laat maken kom op mensen het is niet NATUURLIJK maar CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE als je de bladeren kauwt dat kan alleen daar in zuid amerika DUS MENSEN AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP DIE JE HERSENS KAPOTMAAKT EN EEN GROTE GAT MAAKT IN JE PORTEMONNEE"