Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Over de paar jaar dat ik recreatieve drugs gebruik ben ik een paar keer met cocaine in aanraking gekomen. Op verschillende gelegenheden de kans gehad om het te proberen in zowel grote als kleine hoeveelheden. Telkens weer kom ik tot de conclusie dat het geld en tijdverspilling is omdat ik er helemaal geen opgewekt, energiek gevoel van krijg. Integendeel ik word er chagrijnig en humeurig van, krijg bijna altijd hoofdpijn. Al bij al geen positieve ervaring. Ik begrijp niet hoe dit komt? Vrienden zweren dat het geweldig is, maar ik merk daar helemaal niks van? Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik merk wel dat ik, in vergelijking met de mensen waarmee ik bijvoorbeeld xtc of mdma gebruik, altijd het meest 'normaal' blijf en nooit helemaal los ga. Heeft dit hier iets mee te maken? Alvast bedankt!"
"Inderdaad, ik probeer het nu ook niet meer, maar ik vroeg me toch wel af hoe dat komt."
"mick swagger zei: Heb je toevallig als je weet adhd of add? Klik om te vergroten... Nee, geen van beide. Ook nooit problemen gehad die daarmee samengaan. Maar het kan altijd, toch? Heb jij ADHD of ADD? Of hebben wij van nature een laag dopamine level?"
"Allereerst petje af voor de manier waarop je dit gedaan hebt. Verantwoordelijk drugsgebruik is niet voor iedereen weggelegd, maar zo zou het wel moeten. Boeiend report om te lezen! Over het love gevoel dat je miste wil ik even mijn ervaring delen. Ik merk bij mezelf dat ik dat lovegevoel niet heb als ik niet bij mensen ben die ook XTC hebben genomen. Als ik high ben kan ik enorm goed in contact komen met mensen die dat ook genomen hebben, maar in anderen ben ik totaal niet geinteresseerd. Ik denk als je samen met een van je vrienden/vriendinnen xtc had genomen die avond, dat je dat love gevoel dan wel ervaren zou hebben. De reden waardoor je piek zo laat viel ligt inderdaad aan de setting: door het feit dat je de enige was uit je vriendengroep, doordat je er té bewust op aan het wachten was kwam het maar niet. Toen je met je vriendin even apart ging zitten dacht je er niet meer een waardoor het pilletje zijn gang kon gaan. Tip dus voor de volgende keer: probeer iemand te vinden om het mee samen te doen (een gedeelde XTC-trip is in mij ervaring het mooiste wat er is) en neem iets meer (ik zou zelfs van de eerste keer een hele nemen, afhankelijk van de sterkte natuurlijk)."
"Wat een fijn report om te lezen! Heel herkenbaar omschreven! leuk dat je een toffe ervaring had"
"Toen ik de titel las dacht ik dat dit een tripreport van een negatieve ervaring zou worden, maar het bleek heel anders uitgepakt te hebben! Heel fijn tripreport. En zoals veel anderen doet het me denken aan mijn eerste keer en bommetje MDMA, was ook op een festival."
"Ik heb eigenlijk altijd ket op zn eentje gebruikt. Maar een keertje had ik een zegeltje gedropt + alcohol. Dat kwam maar niet op, dan een lijntje ket: dat heb ik geweten! Wat een avond! Na eerste lijn beginnen lachen en niet meer gestopt tot ik in m'n bed lag de volgende dag. Ik denk dat de setting wel belangrijk is, zou dat bv niet op een feestje doen. Maar in een huiskamer met vrienden en lekkere muziek zeker een aanrader."