Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug Door mijn coke en speed verslaving ben ik erg onzeker geworden... Liefde wordt voorlopig niks denk ik ..."
"Volblijvenhouden, dagelijks een zelfde ritme en veel sporten (afleidingzoeken)."
"Re: verslaafd of niet? MrsMontana zei: Bij 0.5 tot 1 gram per week houden is heel netjes hoor! Klik om te vergroten... Wat wou ik graag dat ik het hierbij kon houden!, gaat er bij mij in een dag door"
"speed"
"Beanhead zei: Speed met caffeine is vies, een lijntje en een lekker kopje koffie dat smaakt me wel/feelsgoodman Klik om te vergroten... REP + 1 Zit nu achter de laptop onder invloed van speed."
"75mg mdma ongeveer."
"2011 ben ik 18, zien jullie mij ook. Ik ben niet moeilijk te herkennen... SCHEEFSTE kaak van iedereeen!"
"GEA Ha BE!"
"Aalpoepert zei: Ik vind ket wel leuk op zichzelf. Ik vind het een beetje als lachgas maar niet zo snel voorbij. Maar de heerlijkse combi vind ik met lsd of na een nachtje doorhalen op speed. Dan slaat ie veeeel harder in. Klik om te vergroten... Juist ja, 1x dat ik keta nam had ik ook een nachtje doorgehaald op speed pfff wat was dat hevig 500mg keta .... Ik wis niet meer waar ik was en ik vloog overal en nergens. That`s FUN!"
"Spacing on speed!"