Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje"
"natachadb zei: aso zei: ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje Klik om te vergroten... en gaat het dan om goede kwaliteit (getest) ? Ben zelf ook van gent en ervaring leert mij dat er langs ons kanten geen (in mijn ogen) écht goede coke te kopen valt omt even hoeveel je er ook wil voor betalen. Klik om te vergroten... goede kwaliteit, nooit klachten van niemand gehad rechtstreeks uit suriname"
"ummm effe kijke 5-6 per dag ongeveer"
"Het was weer is weekend dus weer feest :P ik nam 1 pil en een paar vodka redbull na een klein uurtje voelde ik het al. ik voelde me king of the world. zat helemaal weg te spacen op de muziek.. daarna na een uur of 2 nam ik nog een pil. deze kwam goed aan. toen ik eindelijk opstond voelde ik net ik zweefde in de lucht ik ging naar de computer om een neiuwe cd op te zetten. ik zat me bob marley cd al liggen. en jawel zodra ik die cd had opgezet begon ik me djonko te draaien... na een slecht gedraaide half kromme djonko met me wauzze kop. steek ik hem op.. meteen in inbrander :P maar toen ging tie goed ik voelde me opeens steeds meer en meer energie krijgen dus ik bel een nog een paar vreinden .. na een half uurtje naar mijn mening... bleek achteraf 2 uur te zijn waren ze gekomen met drank en niet te missen-coke,speed,mdna poeder.. na een paar minuten begonnen we aan de mdna water en de speed. die avond waren we nog uitgegaan naar een techno party ( normaal niet mij stijl maar op dat moment was ik volgens mij de beste fan hun ) na 3 uur helemaal spacen alleen op de bas ging ik trg naar huis. ben in slaapgevallen en volgende dag na 12 uur slapen ofso... sta ik op in me pupillen waren nog altijd even groot.. het was nu zondag avond. dus nog altijd weekend dus ik ging gewoon eten en naar me vrienden de beste 2 dagen van de maand"
"Hellraiser_[NL] zei: Die zien we ook niet meer terug Klik om te vergroten... hoeso? ik was aant spacen toen ik die verhaal typde man xd ik weet zelf niet wat ik deed"
"middelen die ik graag gebruik zijn : -pillen -alcohol -wiet/hasj - af en toe een lijntje speed of coke geef ze aub zoveel mogelijk tips stel voor dat ik heel de weekend heb. zaterdag en zondag dan begin ik zaterdag rond 5 uur met wat? Wat moet ik doen als ik em space? Wat niet? Om de hoeveel uur kan ik nog een pill nemen? Wat ik zkr doe is (vodka redbull drinken/rum cola drinken) heel veel roken/blowen en meestal in het begin 2 pillen ( eerst een dubbele blauwe mithsubisti en daarna soms nog 1 na een uur of 2) ik ben beshikt over de volgende middelen. MDNA poeder/coke/speed/pillen/drank/wiet/hasj/spacecake/sigaretten/Zware stereo instalatie/ waterbed tips tips tips !!"