Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp nodig voor een trip die ik niet vergeten zal

Help nodig voor een trip die ik niet vergeten zal

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
asoLid
01-01-2024, 00:00
middelen die ik graag gebruik zijn :
-pillen
-alcohol
-wiet/hasj
- af en toe een lijntje speed of coke

geef ze aub zoveel mogelijk tips

stel voor dat ik heel de weekend heb.
zaterdag en zondag

dan begin ik zaterdag rond 5 uur met wat?
Wat moet ik doen als ik em space?
Wat niet?
Om de hoeveel uur kan ik nog een pill nemen?
Wat ik zkr doe is (vodka redbull drinken/rum cola drinken) heel veel roken/blowen
en meestal in het begin 2 pillen ( eerst een dubbele blauwe mithsubisti en daarna soms nog 1 na een uur of 2) ik ben beshikt over de volgende middelen. MDNA poeder/coke/speed/pillen/drank/wiet/hasj/spacecake/sigaretten/Zware stereo instalatie/ waterbed :rock:

tips tips tips !!
W
WorstenjongenLid
Gebruik t allemaal je zal hem nooit meer vergeten want t zal meteen je laatste zijn :grin:
D
Dig_this_vibeLid
Volgens mij lijkt mij het combineren van uppers sowieso niet echt slim. Pep/coke & MDMA. Je hart gaat flink overuren maken. :grin:
H
Hellraiser_[NL]Lid
Zal als ik jou was dat vergif weglaaten alchol is puur vergif raak het nooit meer in je leven aan :grin:

Wat ik het leukste vind als ik waus ben is toch wel met vrienden naar het tikibad(Groot zwembadi duinrel (pretpark) )
T
TrippyShitLid
Idd, gezellig met je beste vrienden thuis zitten. Grote playlist aan muziek maken.
Pilletje/mdma kristallen nemen, jointjes erbij roken na een tijdje, genieten van de muziek en de mooiste gesprekken hebben met je vrienden. Zo'n avond vergeet je nooit meer. Op het einde lekker hallucineren erbij. Top avondje mdma als je niet uitgaat..
c
cronosLid
go for it !!! :rolleyes: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
Of je gebruikt gewoon datgene waar je op dat moment zin in hebt.
P
PuppiiiEyesLid
Pak gewoon een pilletje, as t deftig spul is heb je de rest niet eens nodig :hearteyes:
D
DreamerOfDreamsLid
jup, ik ben ook grote voorstander van het thuisgebruik, je trip gaat veel dieper, veel spiritueler, je zal er veel meer voldoening uit halen, veel meer uit leren, veel kleinere afkick, enzovoort...
en dan is er nog die 'less is more' regel maar ik weet niet goed wat het betekend
T
TrippyShitLid
Betekent iets van. Normale dosis haal je meer uit.. zoiets?

Je moet ook geen halve gram mdma kristallen nemen. Al ben je hier thuis sneller geneigd naar vind ik zelf. Haal een gram mdma met 4 personen ofzo dan. 250mg de man. Als er overblijft bewaar je het maar tekort kom je dan niet persee.. Lekker wat wiet/hasj erbij zoals ik zei. Muziek die jij wilt, beetje praten, hallucineren. Geweldig avondje. Zo'n verschrikkelijk mooie band met je vrienden..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."