Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal! Ik vraag me af of mensen zich herkennen of meer hierover kunnen vertellen. Ik kan niet roken of blowen. Als ik rook begin ik meteen te hoesten en doet het veel pijn aan mijn keel en longen. Vooral bij blowen krijg in vreselijke steken in mijn borst, heb ik het gevoel alsof mijn longen de rest van de avond in brand staat en hoest ik de longen uit mijn leven. Meer mensen moeten de eerste keer hevig hoesten maar ik heb het al vaak op verschillende manier geprobeerd maar er verandert niks. Natuurlijk maar een ding aan te doen: niet roken of blowen. Dat vind ik verder helemaal niet erg, vind het alleen wel jammer dat ik niet af en toe eens een jointje kan roken maar dat is verder prima. Wel vraag ik me af of dit een teken zou kunnen zijn dat er iets aan de hand is met mijn longen? Ik ben vaker kortademig en heb steken in mijn borst. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die dit zo erg heeft, en als mensen zien hoe heftig mijn reactie is op rook schrikken ze vaak ook. Kan iemand me hier meer over vertellen? Groetjes!"
"Hey allemaal, Een paar vrienden van me gaan morgen trippen, een aantal 2-cb en een aantal truffels. Nu twijfel ik heel erg met welke ik wil mee doen. Ik heb beide nog nooit gedaan. Wel al een heel aantal keer xtc, alleen ben ik een meid die snel de neiging heeft in paniek te raken. Zelfs van xtc is dit een aantal keer gebeurd. Ik wil graag een keer wat nieuws proberen maar ben dus bang om slecht te gaan. Wat zouden jullie dan aanraden? Een lichte dosis 2-cb of truffels? Groetjess"
"Bedankt voor de reacties! Het is niet zo zeer angst dat de pil niet goed zou zijn, maar meer het gevoel de controle te verliezen. Daarom vind ik bijvoorbeeld spacecake niet zo chill, omdat ik daar het gevoel had de controle kwijt te zijn, kon me spieren niet meer goed aanspannen en ook in gedachten omdat ik er op geven moment niet meer zo veel van snapte (was ook een te grote portie). Daarom had ik het gevoel dat 2-cb dan misschien wat beter paste dan truffels omdat ik hoorde dat je van truffels ook qua gedachten heel erg veranderd. Ik wil het zeker zelf heel graag proberen, niet vanwege de groep. Raakte de eerste keer toen XTC insloeg ook flink in paniek maar vind het nu een van de heerlijkste gevoelens die ik kan hebben, zolang ik me in een fijne, vrolijke omgeving bevind. Gewoon lekker kletsten en mooie dingen zien. Als ik dan de verhalen over 2-cb en truffels hoor lijkt me het geweldig en ben heel benieuwd! Ik denk alleen dat ik nooit een psychedelische drug zou kunnen gebruiken zonder erg gestresst te zijn van te voren. Aard van het beestje ben ik bang. Advies? Ga je makkelijk slecht op deze drugs als je van te voren angstig bent voor het effect? En bij welke verlies je meer de controle?"