Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"line em up van hellfish&producer"
"vraagje; ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt. weet iemand hier meer over? er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn..."
"ik vind het zowat te combineren met alles. elke drug die ik tot nu toe geprobeerd heb, was in combinatie met alcohol en weed... nooit problemen mee gehad. vooral mdma leek me wel fijn."
"grappige topic. mijn maximum is van vrijdagochtend van 4.30 (kmoet om 6 uur beginnen werken, vandaar ) tot zondagavond rond 22.00 een goeie 65 uur dus ongeveer. savanna - full of shit !"
"C!"
"met een klein klein beetje geluk zal je wel iets vinden als je gewoon op iemand afstapt. verder - drugs en goa word inderdaad enorm sterk geassocieerd, maar ergens vind ik dat wel enigzins begrijpelijk... als je als buitenstaander naar zo'n feestje gaat, en je ziet de decoratie, je hoort de muziek, je ziet het publiek... k snap die reacties wel. dance like nobody's watching !"
"akkoord, dat zal je mij ook zeker niet horen zeggen. maar ik snap wel dat mensen er zo over denken. ik trek het mij alleszinds niet aan. gaat iemand van hier naar boom trouwens ?"
"yoyo goeie goa-trance-... xerox & illumination azax syndrom yahel the muses rapt ( heel chill , super ) haldolium rinkadink andere tip, geen goa : AIR"
"hellfish !!!!!! reden genoeg om te gaan! jammergenoeg laat mijn budget dit ook niet toe."
"yahel + veel sucken past niet in 1 zin !!! nummers als Intelligent life, For the people, Ball dance,... geniale shit !!! maar ik geef toe dat hij ook wat mindere nummers heeft ananda shake ! dino psaras ! 1200 mics !"