Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook ik doe mee"
"Update: net genomen!"
"Ja de eerste dignen komen op"
"Mmm, dat heb ik niet echt gehad... Ik denk dat ik het "xtc gevoel" een klein beetje gevoeld heb. Helaas niet lang genoeg"
"Bij mij ging het in vlagen, had ook een hele gepakt maar hij is ouder en weegt meer dan mij... Hij kickte ff in, en dan weer uit, beetje later trug, en toen ging het over... echt jammer want het voelde best goed..."
"Mijn gsm is altijd handig... Verder een sleutel, en laatst ook een koevoet..."
"acidboy zei: heftig biertje, die met die koevoet Klik om te vergroten... Was ook wel"
"THC!"
"Wel tof om te zien dat hier toch nog wat linkse gedachten heersen..."
"Heb zaterdagnacht nogal veel gesmoord waarvan ook nog eens een hele dikke pure. We gingen naar een feestje en ik voelde me echt SUPER vreemd, (smoor nu al 2 jaar) en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik stapte en ik voelde mijn knieën bij elke stap heel erg hard het gevoel geven als je normaal stapt. Er stond een groepje mensen in de verte en we moesten er voorbij, ik dacht dat ik er erg vreemd uitzag dus ik had wat bang om er langs te gaan. Op de moment dat ik een persoon paseer, zie ik hem 3 keer paseren, het beeld bleef haperen en zich herhalen. Ik dacht dat ik bad ging gaan ofzo.... pas na een kwartier voelde ik me zoals ik me altijd voelde. Ik vraag mij af of dit kan van wiet.... of ligt het aan iets anders? Ik ben er toch van verschoten dat wiet dit met mij kon doen..."