Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"avalon zei: djeez wie begint hier over turkse gevangenissen, hij gaat naar Lloret! Maar idd, ik zou persoonlijk ook niks meenemen, vrienden van me die binnen europa reizen nemen ook altijd kleine hoeveelheid weed mee. Zijn nog nooit gepakt, maarja als je naar spanje gaat, waarom het risico nemen. Spanje is de doorgang voor voor coke naar de rest van europa, als je wat zoekt vind je heus wel een grammeke, prijzen zijn wel iets hoger, betaal als toerist niet meer dan 70 euro en ALTIJD proeven! Klik om te vergroten... Was dat niet Antwerpen?"
"Heb zaterdagnacht nogal veel gesmoord waarvan ook nog eens een hele dikke pure. We gingen naar een feestje en ik voelde me echt SUPER vreemd, (smoor nu al 2 jaar) en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik stapte en ik voelde mijn knieën bij elke stap heel erg hard het gevoel geven als je normaal stapt. Er stond een groepje mensen in de verte en we moesten er voorbij, ik dacht dat ik er erg vreemd uitzag dus ik had wat bang om er langs te gaan. Op de moment dat ik een persoon paseer, zie ik hem 3 keer paseren, het beeld bleef haperen en zich herhalen. Ik dacht dat ik bad ging gaan ofzo.... pas na een kwartier voelde ik me zoals ik me altijd voelde. Ik vraag mij af of dit kan van wiet.... of ligt het aan iets anders? Ik ben er toch van verschoten dat wiet dit met mij kon doen..."
"Oh oké! Even gerustgesteld, ik had het nog nooit meegemaakt... Ik had wel zo'n 5 dagen na elkaar elke nacht maar 2 uurtjes geslapen... Dat speelde volgens mij ook een rol..."
"Hehe zaligheid. Het was best wel een vette ervaring. Had er voor ook nog wel een flinke slok jenever binnen... Nog eens doen"
"ik heb het ook al eens gehad, vooral roken deed serieus veel pijn. Nu 2 dagen later is het over."
"Ook ik doe mee"
"Update: net genomen!"
"Ja de eerste dignen komen op"
"Mmm, dat heb ik niet echt gehad... Ik denk dat ik het "xtc gevoel" een klein beetje gevoeld heb. Helaas niet lang genoeg"
"Bij mij ging het in vlagen, had ook een hele gepakt maar hij is ouder en weegt meer dan mij... Hij kickte ff in, en dan weer uit, beetje later trug, en toen ging het over... echt jammer want het voelde best goed..."