"ArieKanariE zei:
subcutaan (onder de huid) heroine spuiten lijkt mij, net als intramusculair ( in de spieren ) op zich wel mogelijk, mits je natuurlijk wel je injectienaaldmaat daaraan aanpast De horror die ik heb gezien bij mensen die enorm dikke 'spier naalden' in de aders van hun handen (ideetje F4Y? ) probeerden te raggen staat me nog, al is het een decennium geleden, helder bij ...
ik denk trouwens wel dat dat pijn gaat doen. Ik kan me nog herinneren dat intramusculair geinjecteerde anabolen op waterbasis, mn reet voor mn gevoel en in vijven spleet en daar heb ik toen echt dagen mank van gelopen, die eerste keer. ( paar maanden later liep ik mank van de spieren
weet waar je aan begint dus als je een lage pijngrens hebt. Heroine spuit je tenslotte met een zuur en water, dus dat lijkt mij nog meer pijn te gaan doen
Daarbij denk ik eigenlijk ook dat je veel minder een flash zult hebben. Dat is pure logica, aangezien de heroine via een spier of zelfs in het vetweefsel onder de huid, veel minder snel opgenomen kan worden door het lichaam in vergelijking met een intraveneuze injectie ( in je ader dus ) en dus lijkt het mij dat die eerste instant boost er een stuk minder zal zijn... nu ik erover nadenk ; dat zou misschien nog wel eens een reden van een OD kunnen zijn ook .. aangezien het, net zoals bij base-coke gebruikers, vaak vooral om die flash gaat bij mensen die spuiten. En als ze die flash niet krijgen, gaan ze gewoon door tot het gaatje.
<gedachte voor gebruikers>
ik kan hier wel bijdehand gaan lopen opmerken van je moet stoppen en spuiten is nog erger dan chinezen, maar je weet zelf waarschijnlijk een heel stuk beter dan velen die hier posten hoe verwoestend die zooi is. Of je het nou rookt of spuit. Beiden hebben voor en nadelen.
Helaas is stoppen ermee vaak een tijdje ervaren hoe het is om nog meer verwoest te zijn. hoe het is om dag in dag uit wat meer dood te gaan voor een paar weken lang. Iemand die dat 'ziek zijn' nooit heeft ervaren weet niet waar hij of zij over praat. Dat gaat vaak voor velen letterlijk hun voorstellingsvermogen te boven.
Maar jij zegt dat je niet meer kan spuiten F4Y.. je armen zijn blijkbaar al kapot. Wat dat betreft heb je natuurlijk nog veel meer lichaamsdelen die ik persoonlijk eerder zou injecteren dan welke spier dan ook.
Ik denk aan de aders in je oksels, je liezen, je dijbenen, je kuiten. je tenen, je nek of misschien zelfs tussen je vingers ...
als voorbeeld zou je eens naar een foto moeten kijken van zo'n enorme bodybuilder op zo'n wedstrijd. Doordat die figuren op zo'n dag amper nog vet hebben, kun je zowat alle (slag)aders hardstikke goed zien zitten.
diezelfde aders zitten in jouw lichaam, alleen meestal verborgen onder wat meer vet en zijn er geen spieren die ze omhoog duwen.
Daar kun je dus natuurlijk hetzelfde aan doen als wat je met je arm deed. Namelijk afbinden.
Bind je been eens af direct onder je lies .. moet je eens zien wat een aderpracht je eronder en erboven zult vinden na een tiental seconden.
het is wat raar om je er succes mee te wensen, aangezien het een one way ticket to hell is ... maar welke rit dan ook, die heb je liever zonder abcessen en gezwellen
uiteindelijk is het natuurlijk zo, bijdehand of niet, die zooi maakt je kapot en er zijn tegenwoordig zoveel instanties en manieren die je kunnen helpen bij het afkicken, dat het bijna zonde zou zijn om ze niet te proberen
edit :
als je het trouwens toch van plan bent om in een spier te gaan spuiten, neem dan een injectienaald van 30 mm lang en 1.5-2 mm breed.
De spier die het minste pijn zal doen is de dikste spier die je kan bereiken.
Dus dat zal je bil zijn. Probeer dan boven in de binnenkant van een bil te prikken, dan heb je de minste kans een zenuw te raken en verlamd te worden ofzo
De spieren aan de voorkant van je bovenbeen, of schouder of triceps kunnen ook, al zullen die iets pijnlijker zijn.
en natuurlijk vooral de spier waarin je injecteerd ontspannen als je spuit
Klik om te vergroten...
Dit lijkt me toch wel het beste advies hier.
Ben zelf geen (ex)spuiter ofzo, maar kan je wel aanraden:
Maar intramusculair spuiten is gewoon bijzonder gevaarlijk. Tenzij je echt een goed onderkomen hebt (woon je bij een niet gebruiker die proper leeft?) zou ik het vermijden... Want als verslaafde op zich leef je echt veel te vuil om die wondes te verzorgen... Zeker als ze gaan jeuken!!!! Dan krab je die rotzakerij volledig de ziekelijkheid in!!!!
Het is ook een gok, maar probeer een dokter hulp te vragen. Als je erin slaagt een conversatie te beginnen over 'als het moet dan liefst zo proper mogelijk' zullen er zijn die je willen advies geven.
Ik heb zelf al verhalen gehoord over sociale werkers/verplegers die mensen helpen spuiten 1maal daags."
In: Hoe injecteren als je geen aders meer vind???
1-1-2024