Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnock out verkeerde combi?

Knock out verkeerde combi?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als een kwestie van te vaak/veel drugs gebruiken en daarmee je lichaam kapot maken. Nu is het zover dat je lichaam zegt: stop.

Die combinaties die je opschrijft zijn écht behoorlijk ongezond, zo sloop je je lichaam gewoon met dit als gevolg.
a
anoniem391Lid
01-01-2024, 00:00
#2
goeie dag.
zal me even voorstellen.
Ik ben anoniempje 28 jaar en woon in nb.

ik slik nu 3 jaar met mate xtc of mdma poeder.
soms.is het 2 x per jaar soms 1 x in de week voor n maand lang
tis nog al verschillend.
ik merk de laatste tijd dat het niet meer zo lekker gaat als voorheen.meestal voor het piek moment meteen te warm. tintelend gevoel en wil ik overgeven. nu heb ik gedacht dat dit altijd normaal was omdat daarna die piek.komt en ik me eige super voel.
maar Nu is het zo dat na dat 1e keer overgegeven die piek niet zo lekker meer is. ik krijg het dus weer warm en weer overgeven tot wel 6 keer laatste keer. mischien ligt t aan de kwaliteit ik weet t niet. ik eet goed en drink voldoende maar blijf het dus te warm krijgen.
Afgelopen weekend was het een beetje teveel denk ik
ik had van te voren toch wel 7 lijnen speed op vanaf 5 uur 1e xsmidags. 12 flessen bier op zoiets.
om 9 uur coke gehaald. daar heb ik miss 4 lijne van op.
rond 2 uur snachts 1 xtc 140 mg
die ging wel goed maar ik pak altijd n 2e soms meer maar had al genoeg andere op
om half 5 een 2e.
en toen bleef ik maar kotsen etc.
tot ik het zo warm kreeg dat ik naar de badkamer toe rende. en ineens schrok ik trillend wakker op de vloer wist nie waar ik was.
mn maat zij je bent knock out gegaan
ff schrikke dus want ben nog nooit knock gegaan.
heeft dit nou te maken met slechte kwaliteit of dat je lichaam t niet meer aankan? door die combi.
twas wel maar 10 seconden ofzo dat ik er nie was maar kan me nie herinderen hoe ik op de vloer lag.
wat ik ook raar vind als ik een pil van 220 pak voel ik me eige veel chiller en hoef dan meestal maar 1 of 2 x naar wc
pak ik lager dan meestal vaker.
ok.
wouw dit ff met mensen delen.
vriendelijke groet. Anoniem
a
anoniem391Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dankje voor de reactie
maar betekend dit dat ik nooit geen pil meer kan pakke stel 1 of 2 x per jaar? want ja als ie lekker valt is het ook top. maar weet dus niet of ik er helemaal mee moet stoppen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou eerst even stoppen met alle onzin, dus ook de coke en speed. Dan zou je na een paar maanden (>6) kunnen kijken of ze dan misschien wat beter vallen. Tenminste, als dagen met 12 flessen bier, 7 lijnen speed en coke en daarna een pilletje geen uitzondering zijn.
a
anoniem391Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nee idd.
ik ga t gewoon doen ff nix paar maanden.
heb trouwens toch te vaak van die irri groene lichtflitsen :tongueout:
weet nie hoe andere mensen erover denken anders kan er wel n slotje op bedankt! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."