"Hey Hey
vandaag was het dan zo ver...
eindelijk die truffels proberen.
Ik kreeg ze moeilijk weg,, eerst goedkauwen,, maar slikken lukte niet dus ging ik met water doorslikken lukte wel
toen ging ik lekker in het zonnetje liggen met me ogen dicht. Na een tijd zag ik met ogen dicht opeens allemaal van die spacende dingen. Daardoor ging ik me ogen openen.
Toen ik naar de lucht keek wist ik niet wat ik zag!
Echt supermooi.
Alsof de wolken/lucht als een koepel om je heen zit.
En daar zag ik allemaal dingen in wolken. Engeltjes maar ook bij wolken in de buurt een heel patroon. een paar keltische tekens
{
"lightbox_close": "Close",
"lightbox_next": "Next",
"lightbox_previous": "Previous",
"lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.",
"lightbox_start_slideshow": "Start slideshow",
"lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow",
"lightbox_full_screen": "Full screen",
"lightbox_thumbnails": "Thumbnails",
"lightbox_download": "Download",
"lightbox_share": "Share",
"lightbox_zoom": "Zoom",
"lightbox_new_window": "New window",
"lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar"
}
onder andere deze. Ook zag ik pentagrams.
Het bewoog heel langzaam in een cirkel om me heen heel groot. Ook zag ik een teken (weet niet meer precies welke) die was heel groot en lichtpaars.
Toen ik naar de grond (het zand,, was in de duinen) keek begonnen zich daar vormen op de maken alsof het soort van mozaiek tekening was.
Ook was heel raar ik moest vaak gapen, maar dan moest ik erna meteen hoesten en an met me neus snuffen. ik controleerde alles 2 keer. Ik voelde afentoe ook alsof er beestjes over me gezcith liepen. Die veegde ik dan ook 2 keer weg.
Ik zei ook hele tijd in me hoofd ALLES IS ONDER CONTROLE.
Controle hebben over dingen is blijkbaar heel belangrijk voor me.
Ik vond het ook een beetje eng op gegeven ogenblik. Het leek alsof ik niet meer 1 was. Alsof er 2 ikken waren dus. Ik zag vriendin van me die er was ineens als een heks toen keek ik snel andere kant op. Toen ik me sjaal goed wilde doen.. schrok ik omdat er trollenhanden in me nek zaten. Dit waren natuurlijk mijn eigen handen, maar het voelde niet zo.
Ik besefde wel dat ik me nergens lang op moest controleren, dan begon ik het eng te vdinen alsof het me kwaad wilde doen ofzo.
Die vriendin die ik als heks zag, was ook eng.
Ik was gewoon bezig met schrijven (is trouwens vet een onzin toen i khet achteraf na las) en dan hoorde ik haar echt als een heks gniffelen, maar als ik naa rhaar keek at ze er gewoon.
Toen werdik ook beetje bang, maar toen zei ik tegen mezelf van.. Het is je verbeelding ze doe thet niet echtt.
Maar ik hoorde het dus wel echt!
De tijd ging eerst ook heeel langzaam,, maar toen het "enge" verdwenen was (toen had ik eindelijk hapje gegete hapje chocola xD) ging ik weer vooral concentreren op de lucht.
Ik kreeg toen ook hele erge lachkick. Moest overal vreselijk om lachen.
Ik ging ook smsen, toen ik die smsjes later terug las zag ik dat het nergens om ging en haast niet te begrijpen was voor anderen.
TOen ik naar afbeeldingen ging kijke op me mobiel bewogen die (net als in harry potter!) ik heb bijv., een paar bomen als achtergrond en daarvan zag ik de topjes helemaal bewegen alsof de wind erdoorheen ging en dat er paddo's aan groeiden!
Op een schrif stond een plaatje van een kat en die kat ging opeens heel boos naar me kijke toen gooide ik het schriftje snel weg.
Aan het eind van de trip was ik heel relaxed. Vriendin ging toen weg maar toen kwame er vriende van me langs. Heb ik paar hijsjes (3 of 4) van hun joint genome maar toen spacede ik em al erg =P.
Na nog even in de zon gelegen te hebben ging ik naar huis.
Ik vond het echt een mooie ervaring!
[/img]"
In: eerste keer truffels :) + een vraag verderop in topic
1-1-2024