Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fool zei: Dat ligt eraan hoe goed je bent in het vinden van een betrouwbare online leverancier. Klik om te vergroten... Tjah,op het internet een "betrouwbare" vinden???"
"ik heb er een detox opzitten van suboxone,ik gebruikte 4 tabs van 2mg per dag(heb gelezen dat ze bij heroineverslaafden opstarten aan 32mg a 40mg)dus nu zonder en ik ben niet vooruit te branden,heb geen zin om iets te doen enz... Ik snap niet waarom ze geen onderhoudsdosis van 1 tab 8mg/dag geven??? Wat kan ik het beste doen dat ik me terug beter voel? btw detox was is nu 1 maand geleden"
"Ik nam vroeger paroxetine en de x die ik nam werkte niet. Heb ook al wellbutrin genomen,is ook anti-depri maar opwekkend(iets met amfetaminezouten d8 ik) en dan x genomen en dat wekt wel maar de downcome is 100x zo slecht...Nog meer depri."
"Ik heb nog nooit staafjes of bolletjes gehad,wel poeder en die was zéér goed te doen."
"Jah als je de juiste bronnen hebt kan je wel staafjes vinden...Op het darknet bestellen heb ik geen ervaring mee en moet je betalen met bitcoins...dus..."
"Tjah,ik las op darknet dat er coke van meer dan 80% te koop is(colombiaanse)maar dat kan niet denk ik. Zal versneden zijn met lidocaïne,verdooft ook."
"Heb het ooit op recept,maar hier niet te verkrijgen id apotheek!?"
"acht.zes zei: Ik heb ook seroquel geslikt over langere tijd en heb nog nooit iets van gewenning meegemaakt met dat medicijn. Volgens mij heeft je psych gelijk. Belachelijk hoge dosering trouwens. Klik om te vergroten... Ik heb nog 1000mg oftewel 1 gram genomen...Wat is dat dan? Superbelachelijk? Nooit spotten met dat soort dingen!"
"acht.zes zei: @alfamale123 Ik zou de betekenis van spotten nog eens doornemen als ik jou was. En ja, een gram seroquel is inderdaad superbelachelijk. Klik om te vergroten... Ga ergens anders "zeiken" snotneus...Met iemand z'n medicatie moet je niet spotten!!!"
"Fool zei: Sommige handelsplatformen hebben ingebouwde reviewsystemen waar alleen betalende klanten reviews achter kunnen laten. Klik om te vergroten... Mijn bitcoin is gevallen,als je begrijpt wat ik bedoel?"