Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's: welke soort is het meest geschikt? +tips

Paddo's: welke soort is het meest geschikt? +tips

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
flight_of_the_behemothLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

ik heb nu 2 keren paddo's gedaan.

Heel kort gingen ze als volgt:
1e keer --> zeer vreemd gevoel. 1000 filosofische vraagstukken gingen door m'n kop, en ik voelde me dronken maar bewoog zo niet. Ik kon absoluut niet meer helder nadenken/praten, en sommige momenten waren 'bad': paranoia, het gevoel dat ik nooit meer uit te trip kwam etc. Zo goed als geen visuals.
Ik heb er gemengde gevoelens over, sommige dingen waren leuk maar het grootste gedeelte ging slecht, door paranoia etc. Ik deed dit overigens met nog een ander persoon en twee sitters, de ander persoon had veel visuals en ging helemaal op in de muziek. Ik niet.

Paddo's genomen: iets meer dan driekwart van de meest gangbare mexicaanse shrooms, het grootste gedeelte genuttigd op een broodje gezond en 's morgens had ik gewoon normaal gegeten.

2e keer: --> geen enge gedachtekronkels als de vorige keer (ik had nu geleerd om niet meer in die richtingen te denken), maar de paddo's waren goor en ik had een erg vreemd gevoel in m'n mond (alsof ik snotverkouden was, dit hield ik de hele trip) en ik voelde me misselijk. Trefwoord in deze trip: dufheid, zware dufheid. De ander persoon van de vorige keer was er ook weer bij maar ook hem viel het ietwat tegen. Ik had wat zwakke visuals: alleen de patronen van een behang liepen in elkaar over als ik m'n ogen uit focus haalde. Er waren twee zitters bij (niet dezelfde als de vorige keer) en aan één persoon ergerde ik me dood (ik kreeg miljoenen keren de vraag "wat voel je nou?", en maakte een hoop herrie op een instrument dat hij duidelijk niet beheerste. Na afloop van de trip was ik uitgeput.

Paddo's genomen: eén portie ietwat sterke soort mexicaanse (aldus de verkoper, ben de naam van de soort kwijt), genuttigd op een lege maag maar had 's morgens wel gewoon normaal gegeten.

Mijn vraag is nu: welke paddo's zijn voor mij het meest geschikt?
Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk visuals, als het kan zo min mogelijk gemindfuck en zeker GEEN dufheid. Ikzelf zat te denken aan hawaaiaanse of golden teachers. Jullie mening?

edit: Oja, nog een andere vraag trouwens. Wat doen jullie altijd voordat je 't spul nuttigt om in 'the mood' te komen? 't Klinkt misschien heel dom, maar ik ben van te voren altijd zo razend benieuwd hoe het deze keer gaat lopen dat ik het idee heb dat dit mijn trip (negatief) beïnvloed, en me gestresst ga voelen.
a
alexander4200Lid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer equador dat is mijn favoriet, golden teachers heeft ook mooie visuals maar ik vondt het geestelijk behoorlijk verwarend, en hawianen hebben weer een zeer aparte vorm van visuals voor mij dan, die iets meer ''recht'' zijn dan bij andere paddo's als je snapt wat ik er mee bedoel.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel visuals met weinig mindfuck bij paddo's is onmogelijk. Wenselijk, maar onmogelijk. Dat is gewoon niet de aard van het middel. Het gaat gewoon in principe gelijk op. Mensen hebben wel verschillende gevoeligheden voor visuele effecten en de mindfuck die daarmee komt. Zelf heb ik relatief erg weinig last van mindfuck en altijd superveel visuals, maar ik ken ook mensen bij wie het echt precies gelijk loopt en ook mensen die vooral mentaal trippen.
Voor mij waren de twee visueelste soorten hawaiiaanse en equadoriaanse, maar bij een hele portie hawaiiaanse (let wel; ik weeg maar 48 kilo; een hele portie voor mij is vergelijkbaar met tot wel 2 porties voor andere mensen) wist ik niet wat dag en nacht waren, ik wist niet wie ik was, waar ik ophielt en de wereld begon, ik dacht dat lucht niet bestond omdat alles in mijn visie tegen elkaar aan zat.. maar de visuals daarbij.. voor paddo's echt ongelovelijk; alles was bedekt met primitieve patronen, alles stroomde, bewoog, ongelovelijk lange en veel tracers, dus dingen met nasporen, op een gegeven moment zat een deel van mijn blikveld op de verkeerde plek, de grond ademde luchtbellen huis, mijn huis was driehoekig van vorm en mijn kamer had een stuk of 5 hoeken en was gedeeltelijk ondersteboven.
Dat was trouwens de enige trip dat ik ooit zo'n mindfuck had, meestal was het een stuk minder extreem, de visuals waren wel altijd sterk. Als je een sterke trip wil omdat je dan meer visuals krijgt, moet je er wel op rekenen dat de mindfuck best intens kán worden. Verschillende paddosoorten zijn niet heel anders, hoogstens sterker. Ze werken allemaal door dezelfde stoffen: psilocyne en psilocybine, en die stoffen veroorzaken nou eenmaal een extreem vaag gevoel, mindfuck, slapheid en mooie visuals.
f
flight_of_the_behemothLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus visuals en mindfucks gaan normaal gezien redelijk met elkaar op? Weer wat geleerd. :)
Ik moet wel zeggen dat ik die twee keer een stuk meer gemindfuck (wat een werkwoord) had dan visuals (die er zo goed als niet waren), dat ligt dus gewoon aan mezelf? Overigens vind ik dat nou niet zó erg, ik weet inmiddels in welke 'valkuilen' ik niet moet gaan lopen.
Maar dat stukje wat je hierboven schrijft klinkt erg interessant!
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit vind je misschien wel handig (vond ik in een sticky)

f
flight_of_the_behemothLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, daar heb ik een hoop aan. Bedankt! :)

Overigens valt me 1 ding op: die beiden keren dat ik mexicaanse heb gedaan, leken helemaal niet op dat plaatje :confused:
Meer op die Thai/Colombian/Equadorian.

Maar ik zal me wel vergissen, want dat was bij Sirius in eindhoven en die hebben geloof ik toch wel een goeie reputatie..
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
haal zelf hawaiaanse die kleintjes aangezien ik die grote niet weg krijg en ze werken prima

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."