#1
Hoi,
ik heb nu 2 keren paddo's gedaan.
Heel kort gingen ze als volgt:
1e keer --> zeer vreemd gevoel. 1000 filosofische vraagstukken gingen door m'n kop, en ik voelde me dronken maar bewoog zo niet. Ik kon absoluut niet meer helder nadenken/praten, en sommige momenten waren 'bad': paranoia, het gevoel dat ik nooit meer uit te trip kwam etc. Zo goed als geen visuals.
Ik heb er gemengde gevoelens over, sommige dingen waren leuk maar het grootste gedeelte ging slecht, door paranoia etc. Ik deed dit overigens met nog een ander persoon en twee sitters, de ander persoon had veel visuals en ging helemaal op in de muziek. Ik niet.
Paddo's genomen: iets meer dan driekwart van de meest gangbare mexicaanse shrooms, het grootste gedeelte genuttigd op een broodje gezond en 's morgens had ik gewoon normaal gegeten.
2e keer: --> geen enge gedachtekronkels als de vorige keer (ik had nu geleerd om niet meer in die richtingen te denken), maar de paddo's waren goor en ik had een erg vreemd gevoel in m'n mond (alsof ik snotverkouden was, dit hield ik de hele trip) en ik voelde me misselijk. Trefwoord in deze trip: dufheid, zware dufheid. De ander persoon van de vorige keer was er ook weer bij maar ook hem viel het ietwat tegen. Ik had wat zwakke visuals: alleen de patronen van een behang liepen in elkaar over als ik m'n ogen uit focus haalde. Er waren twee zitters bij (niet dezelfde als de vorige keer) en aan één persoon ergerde ik me dood (ik kreeg miljoenen keren de vraag "wat voel je nou?", en maakte een hoop herrie op een instrument dat hij duidelijk niet beheerste. Na afloop van de trip was ik uitgeput.
Paddo's genomen: eén portie ietwat sterke soort mexicaanse (aldus de verkoper, ben de naam van de soort kwijt), genuttigd op een lege maag maar had 's morgens wel gewoon normaal gegeten.
Mijn vraag is nu: welke paddo's zijn voor mij het meest geschikt?
Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk visuals, als het kan zo min mogelijk gemindfuck en zeker GEEN dufheid. Ikzelf zat te denken aan hawaaiaanse of golden teachers. Jullie mening?
edit: Oja, nog een andere vraag trouwens. Wat doen jullie altijd voordat je 't spul nuttigt om in 'the mood' te komen? 't Klinkt misschien heel dom, maar ik ben van te voren altijd zo razend benieuwd hoe het deze keer gaat lopen dat ik het idee heb dat dit mijn trip (negatief) beïnvloed, en me gestresst ga voelen.
ik heb nu 2 keren paddo's gedaan.
Heel kort gingen ze als volgt:
1e keer --> zeer vreemd gevoel. 1000 filosofische vraagstukken gingen door m'n kop, en ik voelde me dronken maar bewoog zo niet. Ik kon absoluut niet meer helder nadenken/praten, en sommige momenten waren 'bad': paranoia, het gevoel dat ik nooit meer uit te trip kwam etc. Zo goed als geen visuals.
Ik heb er gemengde gevoelens over, sommige dingen waren leuk maar het grootste gedeelte ging slecht, door paranoia etc. Ik deed dit overigens met nog een ander persoon en twee sitters, de ander persoon had veel visuals en ging helemaal op in de muziek. Ik niet.
Paddo's genomen: iets meer dan driekwart van de meest gangbare mexicaanse shrooms, het grootste gedeelte genuttigd op een broodje gezond en 's morgens had ik gewoon normaal gegeten.
2e keer: --> geen enge gedachtekronkels als de vorige keer (ik had nu geleerd om niet meer in die richtingen te denken), maar de paddo's waren goor en ik had een erg vreemd gevoel in m'n mond (alsof ik snotverkouden was, dit hield ik de hele trip) en ik voelde me misselijk. Trefwoord in deze trip: dufheid, zware dufheid. De ander persoon van de vorige keer was er ook weer bij maar ook hem viel het ietwat tegen. Ik had wat zwakke visuals: alleen de patronen van een behang liepen in elkaar over als ik m'n ogen uit focus haalde. Er waren twee zitters bij (niet dezelfde als de vorige keer) en aan één persoon ergerde ik me dood (ik kreeg miljoenen keren de vraag "wat voel je nou?", en maakte een hoop herrie op een instrument dat hij duidelijk niet beheerste. Na afloop van de trip was ik uitgeput.
Paddo's genomen: eén portie ietwat sterke soort mexicaanse (aldus de verkoper, ben de naam van de soort kwijt), genuttigd op een lege maag maar had 's morgens wel gewoon normaal gegeten.
Mijn vraag is nu: welke paddo's zijn voor mij het meest geschikt?
Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk visuals, als het kan zo min mogelijk gemindfuck en zeker GEEN dufheid. Ikzelf zat te denken aan hawaaiaanse of golden teachers. Jullie mening?
edit: Oja, nog een andere vraag trouwens. Wat doen jullie altijd voordat je 't spul nuttigt om in 'the mood' te komen? 't Klinkt misschien heel dom, maar ik ben van te voren altijd zo razend benieuwd hoe het deze keer gaat lopen dat ik het idee heb dat dit mijn trip (negatief) beïnvloed, en me gestresst ga voelen.