Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"STRANQER zei: Hallo allemaal, Ik ben 14 jaar oud en ik zuip dan ook regelmatig wat, alsjeblieft geen dingen van: "als je 14 bent moet je niet drinken! Alcohol is niet goed voor je!". Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Weet iemand van jullie of ik dan slecht of goed of normaal tegen alcohol kan? Lengte: 1.74 Gewicht: 62 kg Gr STRANQ3R Klik om te vergroten... hoe wazig wil je het hebben"
"laat de alcoholist maar even de wijze vertaling overbrengen, komtie.."
"ik heb best wel veel wijn op, vaak zijn de duurdere wijnsoorten niet te zuipe :$ geef my maar de goedkope,als ik wijn drink,dan is het: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"van alcohol gaat mijn algemene spanningsnivea omlaag, ik praat iets makkelijker,en kijk ietsjes positiever tegen de wereld aan. ik blijf voorderest altijd mezelf,en ik weet wanneer ik moet stoppen."
"Loki zei: Ik hou niet van de mensen die alcohol drinken. Voor mij is het niet de alcohol zelf die het erg maakt. Waarom? Hierom: - Vaak doen ze het alleen voor de alcohol en het stoer doen. Echte bazen drinken whisky, geen zoete troep als breezer en coebergh om het bittere van de alcohol te verdoezelen. - Mensen gaan er irritant van doen. Ze slaan je onbewust tegen je keel aan ofzo. Ja, eigen ervaring :') - Ze doen alsof ze geen plezier kunnen hebben zonder alcohol. Indrinken enzo vind ik al helemaal stom. - Ze lopen te klagen over de vreselijke kater die ze hebben. Dat doe je toch echt zelf. - Ik hoor ook veel gezeur over de prijs van alcohol, en dat zo hun hele salaris weg is na een weekend. Wederom, dat doe je zelf. Klik om te vergroten... dan zijn van die kleine mannetjes,die stoer willen doen. ik neem aan dat je zelf ook klein bent,omdat je zulke personen kent.. dat wil niet zeggen dat iedereen zo met alcohol omgaat,dus geen rede om de alcohol te dissen,je moet die belachelijke mensen dissen,en het tgeen hun zeggen!"
"dan zie ik geen zwakke punten shopaholic vind ik echt onzin, lekker doen wat je kan doen en genieten thats it"
"de site klopt niet Result: You're a social drinker. Sociotype: You don't get drunk. Well, not unless it's a special holiday. You drink casually, just to have a good time. You do not have any potential alcohol problems. Give yourself a pat on the back for being incredibly boring. en ik had alles aardig negatief ingevuld"
"Gemini zei: ^ En dan zo'n nickname.. Klik om te vergroten... weekend genieter gozer"
"Gemini zei: alcoholist zei: Gemini zei: ^ En dan zo'n nickname.. Klik om te vergroten... weekend genieter gozer Klik om te vergroten... Oh, and for the record: ik ben geen gozer. Klik om te vergroten... oke wijfie"
"Re: Het Whiskey draadje ben zeer te spreken over: GlenViddich,en greenlabel is ook niet verkeerd"