Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, afgelopen weekend had ik ook weer pep genomen , ik doe dit wel regelmatig als ik uitga. maar deze keer was het toch iets anders... ik had het kokend heet en was abnormaal 'zenuwachtig' en onrustig... heel heel raar, ik probeerde eerst frisdrank maar dat hielp niet echt, dan alcohol en dat uiteindelijk ook niet, eigenlijk heb ik het die avond niet zo echt naar mijn zin gehad, door dit 'voorval' maar naarmate later op de avond nam het wel af.. waarschijnlijk de uitwerking... heeft iemand enige ervaring gehad met dit probleem? en zo ja, wat is/was het probleem dan? thx"
"- hoe bedoel je cafeine? - de speed pak ik al 4 maanden, en word getest door de dealer die ik ken jup. nooit eerder problemen gehad, juist afgelopen zaterdag..."
"Exceptional Insight zei: airrmail zei: - hoe bedoel je cafeine? - de speed pak ik al 4 maanden, en word getest door de dealer die ik ken jup. nooit eerder problemen gehad, juist afgelopen zaterdag... Klik om te vergroten... Dan lag het aan jou. Klik om te vergroten... hmm zou ik toch raar vinden, heb al bijna een jaar ervaring met pep... en dat het nu pas zou blijken dat ik er niet tegen kan? weird..."
"hmm oke, thx"
"wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer"
"Chris Pontius zei: airrmail zei: wat ik persoonlijk vind van ket is.. dat het eigenlijk rommel is, en niks aan, zoals hierboven meerdere keren werd gezegt, je valt precies in narcose, en meestal geen besef ofzo... is misschien wel eens grappig voor 1 keertje met paar vrienden om elkaar eens goed uit te lachen hoe iemand totaal van de wereld is...maar voor de rest... nah, geen 2de keer Klik om te vergroten... Je baseert je mening op 1 ervaring? Lekker bezig Freek! Klik om te vergroten... jup 1 keer was genoeg, kan je ni lezen? vond er niks aan... niks leuks, niks boeiends, niets nieuws... en wat is een Freek?"
"Exceptional Insight zei: kn j ni sgrijve? Klik om te vergroten... ah zij wer. buuuh btw topic is: "wat is er nou zo boeiend aan ket?" wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet?"
"Exceptional Insight zei: airrmail zei: wel, het is toch de gewoonte dat iedereen zijn mening er over geeft of niet? Klik om te vergroten... Baseer jij die altijd op een enkele ervaring? Klik om te vergroten... Erm..nope.. het verschil bij deze was dat ik het niet echt iets vond van: WOW , of voor herhaling vatbaar"