Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD dosering voor de eerste keer

1P-LSD dosering voor de eerste keer

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlowriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal,

Al een paar keer kwam ik na wat Googlen op dit forum terecht, veel info daardoor opgedaan waarvoor dank. Nu heb ik toch maar zelf een account aangemaakt om mee te praten en vragen te stellen.

Ik ben van plan binnenkort een keer 1P-LSD uit te proberen. Ik heb ervaring met truffels en gedroogde paddo's. De paddo's heb ik onder begeleiding van een kenner opgebouwd (met tijd er tussen) tot een dosis van 5 gr. Mijn vriend begon al bij veel lagere doseringen te trippen dan ik. Vijf gram was overigens wel echt een heftige ervaring, daarna heb ik nog een paar keer 4 gr gedaan, dat was beter. Vijf gram voelde echt als een soort van DDOS aanval op mijn hoofd, niet perse prettig, was verder geen bad trip, maar met iets minder is het net iets chiller.

Anyway, de vraag komt hier vaker langs, maar toch wil ik hem nog een keer vragen, zal ik starten met 100 of 150 ug? Mijn vriend zal tripsitter zijn, dus een rustige en veilige setting is gewaarborgd.

Verder vroeg ik me nog af of je het ook koud krijgt van 1P-LSD? Ik vind dat (+misselijkheid) echt enorm irritant van paddo's.

Alvast bedankt!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uit eigen ervaring zou ik starten met 100ug en dat is echt een mooie ervaring.
Tripsitter doe je goed.
Vergeet niet een goed lijstje met muziek, wat gekleurde lampen, een ijsje, limonade, want daar zul je zo van genieten 🤩

Zelf heb ik het niet koud gehad en ben ook niet misselijk geweest.

Ik adviseer gezien de lange werkingsduur om begin van de dag of in de ochtend te nemen, zodat je de hele dag kunt genieten en toch goed kunt slapen.

leuk als we je ervaring later lezen, geniet , ik vond het een prachtige belevenis.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het eerste wat ik zou willen zeggen, dat je wat minder gevoelig bent voor paddo's heeft niets te maken met LSD, waar je juist gevoeliger voor zou kunnen zijn. Zie dat Zeehond net reageert, maar ik zou inderdaad maximaal starten met 100ug, misschien nog iets minder. Een nieuwe stof kan zomaar heftiger uitvallen dan verwacht. Verder kan LSD je temperatuur regulatie/perceptie wel iets aantasten, dus het zou kunnen dat je het wat warm of koud krijgt, maar niets ernstigs.

Setting klinkt goed, veel plezier alvast. Laat ons even weten hoe het was, groetjess
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zie hier mijn tripreport, misschien leuk voor je @Flowrider

Onderwerp '1p-lsd 100ug: eerste ervaring met psychedelica; interessant spul'
https://drugsforum.nl/threads/1p-lsd-100ug-eerste-ervaring-met-psychedelica-interessant-spul.69623/
F
FlowriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Het eerste wat ik zou willen zeggen, dat je wat minder gevoelig bent voor paddo's heeft niets te maken met LSD, waar je juist gevoeliger voor zou kunnen zijn. Zie dat Zeehond net reageert, maar ik zou inderdaad maximaal starten met 100ug, misschien nog iets minder. Een nieuwe stof kan zomaar heftiger uitvallen dan verwacht. Verder kan LSD je temperatuur regulatie/perceptie wel iets aantasten, dus het zou kunnen dat je het wat warm of koud krijgt, maar niets ernstigs.

Setting klinkt goed, veel plezier alvast. Laat ons even weten hoe het was, groetjess
Klik om te vergroten...
Dank je voor de uitleg en tips, ik ga dan met 100 starten denk ik. Nog even laten bezinken, misschien volgend weekend als ik me er klaar voor voel ☺️
a
ad_aadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flowrider zei:
Dag allemaal,

Al een paar keer kwam ik na wat Googlen op dit forum terecht, veel info daardoor opgedaan waarvoor dank. Nu heb ik toch maar zelf een account aangemaakt om mee te praten en vragen te stellen.

Ik ben van plan binnenkort een keer 1P-LSD uit te proberen. Ik heb ervaring met truffels en gedroogde paddo's. De paddo's heb ik onder begeleiding van een kenner opgebouwd (met tijd er tussen) tot een dosis van 5 gr. Mijn vriend begon al bij veel lagere doseringen te trippen dan ik. Vijf gram was overigens wel echt een heftige ervaring, daarna heb ik nog een paar keer 4 gr gedaan, dat was beter. Vijf gram voelde echt als een soort van DDOS aanval op mijn hoofd, niet perse prettig, was verder geen bad trip, maar met iets minder is het net iets chiller.

Anyway, de vraag komt hier vaker langs, maar toch wil ik hem nog een keer vragen, zal ik starten met 100 of 150 ug? Mijn vriend zal tripsitter zijn, dus een rustige en veilige setting is gewaarborgd.

Verder vroeg ik me nog af of je het ook koud krijgt van 1P-LSD? Ik vind dat (+misselijkheid) echt enorm irritant van paddo's.

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
ik heb een keer 1p-lsd gedaan en ik vond het echt heel leuk ik had het niet koud of misselijk je voelt je heel fijn en lekker zeker een aanrader wel als je erbij gaat smoken hadden ik en 2 vrienden dat we ff vast zaten in een loop maar dat was 15 minuten en was het over

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."