#1
Dag allemaal,
Al een paar keer kwam ik na wat Googlen op dit forum terecht, veel info daardoor opgedaan waarvoor dank. Nu heb ik toch maar zelf een account aangemaakt om mee te praten en vragen te stellen.
Ik ben van plan binnenkort een keer 1P-LSD uit te proberen. Ik heb ervaring met truffels en gedroogde paddo's. De paddo's heb ik onder begeleiding van een kenner opgebouwd (met tijd er tussen) tot een dosis van 5 gr. Mijn vriend begon al bij veel lagere doseringen te trippen dan ik. Vijf gram was overigens wel echt een heftige ervaring, daarna heb ik nog een paar keer 4 gr gedaan, dat was beter. Vijf gram voelde echt als een soort van DDOS aanval op mijn hoofd, niet perse prettig, was verder geen bad trip, maar met iets minder is het net iets chiller.
Anyway, de vraag komt hier vaker langs, maar toch wil ik hem nog een keer vragen, zal ik starten met 100 of 150 ug? Mijn vriend zal tripsitter zijn, dus een rustige en veilige setting is gewaarborgd.
Verder vroeg ik me nog af of je het ook koud krijgt van 1P-LSD? Ik vind dat (+misselijkheid) echt enorm irritant van paddo's.
Alvast bedankt!
Al een paar keer kwam ik na wat Googlen op dit forum terecht, veel info daardoor opgedaan waarvoor dank. Nu heb ik toch maar zelf een account aangemaakt om mee te praten en vragen te stellen.
Ik ben van plan binnenkort een keer 1P-LSD uit te proberen. Ik heb ervaring met truffels en gedroogde paddo's. De paddo's heb ik onder begeleiding van een kenner opgebouwd (met tijd er tussen) tot een dosis van 5 gr. Mijn vriend begon al bij veel lagere doseringen te trippen dan ik. Vijf gram was overigens wel echt een heftige ervaring, daarna heb ik nog een paar keer 4 gr gedaan, dat was beter. Vijf gram voelde echt als een soort van DDOS aanval op mijn hoofd, niet perse prettig, was verder geen bad trip, maar met iets minder is het net iets chiller.
Anyway, de vraag komt hier vaker langs, maar toch wil ik hem nog een keer vragen, zal ik starten met 100 of 150 ug? Mijn vriend zal tripsitter zijn, dus een rustige en veilige setting is gewaarborgd.
Verder vroeg ik me nog af of je het ook koud krijgt van 1P-LSD? Ik vind dat (+misselijkheid) echt enorm irritant van paddo's.
Alvast bedankt!