Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb het ook vaak. denk zelf dat de oorzaak is dat je verkeerd gelegen hebt en door de keta het niet voelde. en dat je de dag erna erge steken krijgt in je rug. is niet erg had het ook. maar als het langer aanhoud zou ik wel even de huisarts bellen."
"Spyro zei: Succes! Ik heb zo weer een afspraak in het ziekenhuis voor m’n blaas... Misschien een beetje motivatie om vandaag te minderen als het je lukt? 😘 Klik om te vergroten... yeah maybe"
"Ben nu 1 dag zonder ketamine en heb vanochtend zo verschrikkelijk veel pijn gehad in mijn borst en buik, ik dacht dat ik dood ging. Heb geschreeuwd naar mensen of ze de huis arts post konden bellen en elke seconde leek een hel te zijn. Ik zag het leven echt niet meer zitten. Zo verschrikkelijks heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb de heledag al paracetamol lopen slikken omdat het steeds maar terug kwam. Maar heb geen keta meer gebruikt, ik denk de heletijd dat het elke dag beter word en door die gedachten blijf ik volhouden. Heb vanavond wel de neiging gehad om weer te nemen omdat ik me dan weer even goed voel, maar gelukkig heeft mijn vriendin mij tegen gehouden en een pizza besteld als afleiding. Nu lig ik in mijn bed en zweet me de peenen uit. Ben echt bang dat ik doodga ofz. Heb de heledag al paniek aanvallen ook door mijn ptss denk ik. Ik hoop echt dat dit snel over is want ik voel me best wel zwaar klote."
"vandaag dus wakker geworden met een k- kramp niet te geloven !! zweten trillen. en ik zag het bergje keta al liggen. ik dacht in mijn hoofd ik ga niks meer gebruiken. uiteindelijk werd de pijn zo verschrikkelijk dat ik kruipend naar mijn tafel ging om te snuiven zodat de pijn weg ging !. het enige wat ik nog dacht was. ik wil rust . uiteindelijk trok de pijn weg met het gevoel dat mijn lichaam helemaal kapot was. ik ben uit eindelijk in een warm bad gaan zitten en daar in slaap gevallen en werd wakker omdat het water ineens koud was. toen ben ik naar mijn kamer gelopen en ben daar gaan liggen. met een enorm raar gevoel alsof ik gwn alles grijs en grauw zag. ik had ook geen emoties meer en voelde me echt leeg. btw heeeel veel water gedronken dat hielp wel. alleen het gaf echt een naar gevoel want ik moest het zo weer uit kotsen. maar alsnog in het erin gebleven. nu heb ik dus weer een andere ketamine vorm gepakt waarvan ik minder last krijg en daarmee ben ik nu aan het afbouwen zodat de pijn draagbaar is en ik me alsnog normaal kan voelen.."
"Spyro zei: Ik weet niet precies waar je nu naar opzoek bent, ik weet hoe moeilijk het is om los te komen van Ketamine maar alsjeblieft neem deze signalen van je lichaam heel serieus… Als je wil praten of het moeilijk hebt mag je me altijd een berichtje sturen. Ik kan je er alles over vertellen als je daar behoefte aan hebt of even je ei kwijt wil. Maar je lichaam is zoveel meer waard dan dat hoopje wit kut poeder. De lol is er allang vanaf… Toch? Klik om te vergroten... klopt je hebt gelijk. ik ben er nu ook al 4 dagen mee gestopt. ik heb me rekening laten beheren door iemand anders waardoor ik nu niks meer kan halen zonder dat er iets van gezien word. ik heb vandaag wel weer 3 gram gebruikt. maar ik ben op de rit"
"MaddMonkey zei: Als ik het zo hoor, maar dat is misschien een bittere pil, is het beter om nu gewoon helemaal te stoppen. Desnoods even vrij nemen van werk/je terugtrekken/whatever er nodig is. Je lichaam is aan het herstellen. Voor zover ik weet, ga je hier niet dood aan aangezien ketamine niet lichamelijk verslavend is. Maakt het niet minder naar, maar het helpt om tegen jezelf te zeggen dat je hier even doorheen moet bijten. Heel goed dat je je geld al laat beheren. Kan je ook met iemand praten in je omgeving als het moeilijk gaat? Klik om te vergroten... ja dat wel ben er al mee bezig"
"Spyro zei: Ja. Dit is best gebruikelijk bij Ketamine. Ik ben zelf ook vaak uit mijn lichaam getreden en zag dan bijvoorbeeld mijn eigen begrafenis… Ketamine is bijzonder spul! Klik om te vergroten... dat lijkt me geen prettige ervaring. zelf nog nooit zulke dingen gehad. wel dat ik ineens achter de kassa stond in de winkel"
"Heb ook wel zin eigenlijk"
"Perenijsje zei: Wij gaan er ook weer eens een ouderwets geile pep-nacht maken😇 Klik om te vergroten... je vergeet het (van) daardoor kon ik de zin niet goed lezen echt heel naar als er enige vrouwen boven de 20 zijn die wel toe zijn aan iets just text me"
"trouwens zit momenteel onder ketamine :0"