Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"opdonderonder zei: Nog nooit gedaan, zal het nooit doen, lijkt me niet fijn Mensen ervaring? Klik om te vergroten... Ik zat te poepen toen de XTC insloed de eerste keer dat ik het dee....ik vond de wc HEEL mooi was best grappig hoe mooi je een wc kan vinden :P"
"als het MDA blijkt te zijn en jij zelf niet moet, moet je mij maar een belletje geven"
"ik heb nog maar 1 keer XTC gedaan maar die sloeg wel in ja het was niet een oplopend traject dingen zoals ik dat met paddo's/lsd heb :P"
"hoe groot is jou sleutel ? ik heb een stads sleutel omdat ik een held ben"
"ik ga denk binne kort ook wat halen gewoon 3 sleutel puntjes in een vloeitje denk en dan slikken die hap"
"Angramar Temenos zei: Als ik sleutelpuntje zeg bedoel ik gewoon een standard huissleutel Klik om te vergroten... snap ik wou alleen iedereen even laten weten dat ik een held was :P"
"J86 zei: De held van katwijk Jij was toch die gast die die trein stopte die op een oud omaatje af kwam razen? Met 1 hand zeggen ze Klik om te vergroten... met me neus zelfs tja..... weetje er volgde goede sex met die oma dus het was het allemaal waard"
"wat is het verschil tussen een bommmentje en doorslikken het komt toch allebij in je maag terecht ?"
"zoveer ik weet gooi je gewoon je poedertje in een long vloeitje die wikkel je dicht en dan slikken die hap :P nu ga ik slaap doen ik voel me ziek"
"veel kauwgum werkt bij mij"