Heb zelf van men 20ste tot 27ste elke dag gesnoven de ene dag meer dan de ander maar nooit echt negatieve effecten gehad alleen toen ik stopte toen heb ik bijna een maand geslapen. Doe het nu nog 4 keer per jaar ma dat bevalt me goed haha
Ga binnenkort sowiso naar de huisarts, zit met een aantal niet-drugsgerelateerde dingetjes die wat onderzocht moeten worden en zal ik me zo ook maar eens helemaal laten nakijken. Maar zal pas voor binnen een goeie week/ twee weken zijn nadat dit spul helemaal uit me lichaam verdwenen is en ik weer een gezond slaapschema heb kunnen opbouwen.Zou voor de zekerheid wel langs de huisarts gaan voor een checkup. Je hebt aardige roofbouw gepleegd op je lijf. Onderschat slaaptekort ook niet.
Goed plan, wees zuinig op jezelf!Ga binnenkort sowiso naar de huisarts, zit met een aantal niet-drugsgerelateerde dingetjes die wat onderzocht moeten worden en zal ik me zo ook maar eens helemaal laten nakijken. Maar zal pas voor binnen een goeie week/ twee weken zijn nadat dit spul helemaal uit me lichaam verdwenen is en ik weer een gezond slaapschema heb kunnen opbouwen.
Bedoelde maar gewoon er weer routine in te krijgen. Heb er eigenlijk ook niet echt veel moeilijkheden mee, viel de laatste dagen altijd in slaap wanneer ik dat wenste en werd pas na een goeie 8-9 uur rust na een stuk door weer wakker. Forceerde mezelf verder om tijdens de middag wakker te blijven, omdat ik anders veel te lang zou rusten en mijn patroon weer zou verneuken.In twee weken heb je beslist nog geen goed, of normaal slaappatroon opgebouwd, na wat jij allemaal opgesnoven hebt....helaas.
Ik denk eerder aan een twee maanden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."