Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij is de ellende ook deels uit de hand gelopen door de leuke avonden saampjes thuis!alles was geweldig op die avonden, niks was te gek. Totdat me partner het niet meer prettig vond ,aangezien ik alleen nog maar onder invloed wou seksen..de combi coke en porno is een heftige combinatie"
"Dankje voor de reacties allemaal! Ik kon vandaag gelukkig terecht bij de praktijkondersteuner bij me huisarts,daar heb ik al een aantal gesprekken mee gehad. Ik heb in juni pas een intake gesprek bij trubbendorfer,ik ga kijken of ik eventueel wat sneller aan de beurt kan zijn bij andere klinieken. reDStone zei: En hoe gaat het met drinken???. Want coke en drank gaan altijd samen Klik om te vergroten... Drinken doe ik nauwelijks,het is echt puur alleen het cocaïne probleem."
"LucidLucy zei: ik had het nodig een tijdje uit mijn eigen omgeving te gaan. Uit jouw verhaal maak ik op dat je dat misschien ook wel kan gebruiken. Klik om te vergroten... Heb dit inderdaad ook overwogen,alleen ik ben zzp dus had toch maar besloten om ambulant te doen,weg uit me omgeving voor een tijdje zal inderdaad wel wat helpen ,alleen zal altijd weer terugkomen in deze omgeving,ik woon al me hele leven in een volkswijk waar ik geboren en getogen ben. Grootste probleem daar van is dat ik letterlijk binnen 1 minuut aan me drugs kom dat zal me leven lang lastig blijven denk ik? Ik zie me niet ergens anders wonen want ik hou de wijk ,maar het is een bekend probleem hier de cocaïne."
"reDStone zei: Gezellig zo'n volkswijk, de sociale mistanden die ook in een volkswijk zitten ,zoals armoede, schulden, criminaliteit en verslaving, wat minder. Verhuizen? Klik om te vergroten... Nee vind ik niet,werk al ruim 17 jaar keihard voor me centen,heb een prima koophuis en ben gelukkig hier ,ja er is criminaliteit maar waar niet tegenwoordig?"
"LucidLucy zei: ZZP is wel wat lastig ja. Heb je verder geen verzekering of iets van een broodfonds? En mogelijkheden tot uitkering of inkomen op een andere vorm Klik om te vergroten... Nee ben nu 2 jaar zzp,en ik denk dat ik me er flink in heb vergist waardoor ik meede door stress vaker naar de coke ben gaan grijpen,hierdoor heb ik ook besloten om volgende maand weer in loondienst te gaan bij me ouwe werkgever waar ik ruim 14 jaar heb gewerkt. Dat gaat me veel meer rust geven dat weet ik zeker."
"Manu76 zei: Maar je bent toch ook huis al uitgezet? Je bent toch al tever gegaan en moet toch even voorlopig verhuizen? Sterkte en veel kracht toegewenst voor een goede oplossing dan! Klik om te vergroten... Ja klopt,alleen na een goed gesprek bij de praktijkondersteuner met ze 3en ,geeft ze me nog een laatste kans,we zijn al ruim 14 jaar samen en dol gelukkig met elkaar ,allebei zijn we van mening dat we ons niet uit elkaar laten drijven door die troep,en gaan we er keihard aan werken , tenminste ik dan."
"Vandaag contact gehad met changes ggz Wachtlijst is 4 tot 15 weken ,terwijl op de site staat van de laatste update 18-4 per direct plek ..om gek van te worden, misschien toch maar kijken naar een privekliniek want de wachtlijsten overal is echt dramatisch."
"Kleine update ,wat is de zorg in Nederland een drama! Situatie gaat van kwaad tot erger ,elke dag bellen honderden vragenlijsten ingevuld ,overal intakegesprekken gehad,politie is er zelfs dit weekend bij betrokken door omstandigheden.en nog ligt het allemaal bij de zorgverzekeraar voor akkoord .hoever moet dit allemaal gaan of komen voordat je überhaupt een datum heb wanneer je weg kan.elke dag de het antwoord we bellen je zo spoedig mogelijk terug .dokter heeft er spoed achter gezet zelfs dat maakt geen reet uit."
"LucidLucy zei: Als je al met verschillende instanties zaken aan het regelen bent, is het nu helaas wachten. Af en toe inderdaad er achteraan bellen. Maar helaas gaat het soms gewoon niet sneller dan het gaat... Het is klote dat het niet sneller loopt. Hang in there! Je hebt tot noch toe in elk geval je best gedaan dus daar ligt het niet aan! 💪 Klik om te vergroten... De zorgverzekeraar heeft eindelijk alles binnen via changes ggz ..dat duurt max 10 dagen of eerder voor ik wat te horen krijg op groen licht. Het lijkt erop dat ik eindelijk in juni terecht kan in weert voor een duur van 6 tot 9 weken. Tot die tijd afwachten en me zo sterk mogelijk bij houden."
"dupont zei: Stap aan het einde van het jaar over naar een zorgverekeraar of polis die alle verslavingszorg standaard vergoedt. Je weet maar nooit of / wanneer je dat nodig hebt. Klik om te vergroten... Zit op dit moment bij zilveren kruis ...maar ga me er zeker ff in verdiepen welke nou het beste is voor deze omstandigheden"