"Oom Klaas zei:
aaddrum zei:
wat noem jij geen onderbouwde feiten van mij of van wie dan ook
En in de 70 /80 tiger jaren niet relevant genoeg onderzocht wil je zeggen misschien ? terwijl lsd toen veel meer gebruikt werd en in veel sterkere vorm ook nog , zelfs de echte mescaline was toen nog te krijgen en niet dat fluddergedoe van die zg huis tuin en keuken paddoostjuhs van de laatste jaren..,
En om dan te zeggen dat jij wel rationeel realistisch blijft en alles goed op rijtjuh hebt, en wel goed onderbouwd? bent ?/( zoiets als dope ?kom op nou) alles in balans hebt ? , nou ok, pet af dan ,
Klik om te vergroten...
Dit noem ik een niet onderbouwd feit:
Want gewoon f heel simpel en dat weet ik gewoon ; kans van 7 op de 10 van de af en toe gebruikers van de hardere middelen of zelfs de alleen blowers ,,,( of je al hebt gespoten /gerookt of in een andere vorm van gebruik , van soft OF harddope) gaan aan de chronische harde middelen meestal gewoon door
Klik om te vergroten...
En er is nu nog meer onderzoek gedaan, sommige onderzoeken uit die jaren zijn nu gewoon niet relevant meer omdat ze achterhaald zijn, niet allemaal natuurlijk.
Ja er werd toen meer gebruikt, maar geeft dat per definitie meer goede informatie, nee.
Hoezo mescaline en paddo's vergelijken, is totaal anders. En echte mescaline is nog steeds te krijgen, alleen is 't nogal lastig.
En ik zeg niet dat ik alles goed op een rijtje heb, alleen dat ik altijd reëel blijf.
M'n dope gebruik heb ik ook niet altijd compleet onder controle, maar ik weet dan waar het probleem ligt en ik aanvaard de consequenties en kijk rationeel naar m'n probleem waardoor ik het kan oplossen, als ik dat wil.
Leg me geen woorden in de mond.
Klik om te vergroten...
ok, klaas ,, eerst alles under control goed onderbouwd enzo , alles schijnbaar beter weten dan gebruikers die de hele dope ontwikkeling en )die proffies ook) hebben mee gemaakt , wat wil je toch allemaal niet verdedigen en waarvoor?
En nu blijkt dat je niet altijd ! alles onder controle hebt / nounou , als jij het dan niet meer weet poeh wie dan wel nog?
Leg toch niet te lullen over zo van ;in die tijd wisten ze er minder van , minder onderzoek enzo , terwijl je er wel gelijk achteraan zei eerder >maar niet alles achterhaald dan< , ja HAlloo was ist het nu? come on nou,,, terwijl er veel meer lsd en mes ( en nee ,tuurlijk kun je mescaline niet met die keukenpaddoos vergelijken) werden gebruikt , die professor die hollander ,die lsd ook gebruikte voor slachtoffers van oorlogsmisdaden gebruikte het zelfs al toen in de 70 tiger jaren als therapie ,maar werd achterhaald omdat het te gevaarlijk was vanwege de flips enzo, en ook al toen werd er heel veel meer onderzoek gedaan naar de effecten meer als nu , want wordt sporadisch nog gebruikt nu ,niet echt interressant meer , lsd .
Maar dat jij nog steeds de dope toestanden een beetje zit te verdedigen , what ever ,zegt mij nu al heel veel over jou nu , want eigenlijk is het voor jou niet interressant om af te kicken te stoppen what ever , en dat is jouw keus tuulk , maar gaat niet alleen ! MAAR DIE STRIJD AAN VAN VERDEDIGEN EN DE GROTE JONGEN UIT HANGEN DIE HET ALLEMAAL DAN WEL WEET , over die stoffies zelf ,,de volledige controle heeft ,,maar nu voor het eerst zo te horen ,dus niet altijd//?
Maar weet je waar het echt om gaat , ipv die domme appels peren vergelijkingen??/
Om de emotionele toestanden waardoor jij ergens aan dope blijft hangen ,al of niet chronisch hooked, je bent pas een bewuste luxe gebruiker ergens van ( als die al bestaat) als je makkelijk zonder er aan te denken zelfs,, je spulletjuhs voor 1 mnd 1 jaar of 4 jaar kan laten staan , ben bang dat jij dat niet kunt op brengen,of toch?/
en zoniet , heb je probleem ,maar ben bang dat jij zoals de meesten in zware therapie ,ook weg zal lopen zoals voortijdig 7 van de 10 afhaken , te confronterend vooral , ja is ook moeilijk ,maar meestal is mijn ervairing na al die jaren , dit de enige weg .
En oja ,nog even over het niet onderbouwde van mij volgens jou , ( 7 op 10 gaan door aan de chronische dope),, sja als ik over 15 jaar niet anders gezien hebt uit eigen ervaring is dit dan niet onderbouwd dan , wat dan wel/?/ kom op nou ,,
Maar ik ga echt stoppen en misschien zal je wel weer het laatste woord willen hebben maar ik vind het echt genoeg nu en reageer niet meer .
Ik zou maar eens goed naar binnen gaan bij jezelf wat je nog wilt ofzo ,echt je emoties eens uit gaan werken ofzoiets , want meestal gaat het daar eigenlijk alleen om (gezien wat je over je jeugd ofzo ,zei/?) de rest totaal niet belangrijk eigenlijk ,, welke dope en this en datjuhs ,,,
En nogmaals , vat het weer niet in de persoonlijke aanval op, is goed bedoeld dit tikken hier en op de andere topics ,want je weet gewoon niet wat ik hier soms an ellende leest pff,,kost alleen al hoop energie , maar is vooral bedoeld voor iedereen hier die er iets aan hebt , al ben ik echt niet de alwetende dopeboeddha, dank u ,,, en trouwens het getuigt wel soms ook van beetje respect om de ander een groet soms te geven , lijk wel of je anders kwaad bent? ofzo? nee toch/? ik niet hoor , dat zou wel wat over jou zeggen misschien dan ?
groet v aad"
In: speed spuiten
1-1-2024