Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En heb al 10 jaar ervaring met keta en 5 jaar ervaring met alle soorten benzo’s (Ik kom van dagelijks ketamine en benzogebruik waar ik vanaf ben, enkel nog sporadisch nu, dus no worries 😉 Maar lief da ge bezorgd zijt"
"Ik heb lsa zaden, grote en kleine Ook capsules maar weet niet welke dosering ik wil Zou graag lichtjes trippen Heb nog nooit lsa gedaan, veel ervaring met lsd, paddos, 2cb etc maar lsa nog niet Dus iemand die kan zeggen wat en hoeveel ik neem van dit om gewoon een lichte trip te hebben?"
"@Spyro Heb ook al veel gehad aan andere comments op posts dus mag zeker hier!"
"Spyro zei: GHB & Ketamine ervaringsdeskundige 😅 Wil hier echt wat mee gaan doen later. Even uitzoeken hoe en wat, ik help mensen graag! Ik moet nu naar Den Haag voor een minder fijne reden, maar daarna ga ik even de tijd nemen voor je! @Zwartekat Klik om te vergroten... Top dankjewel! Appreciate it 😁 @Spyro"
"Spyro zei: Hey, Dat zeurende en stekende gevoel in je blaas kan best een tijd aanhouden, helaas. Je blaas heeft een enorme opdonder gekregen door de Ketamine. Het heeft bij mij zeker 1-2 jaar geduurd voordat mijn blaas weer als normaal kon beschouwen. Ik heb echt verschillende medicatie’s genomen, verschillende onderzoeken gehad, echo’s, plas trainingen. Urine testen en daar kwam vooral weinig uit. En dat is dus altijd zo met Ketamine verslaafde. Ik heb destijds ook plas testen moeten doen. Ze gaan dan meten hoeveel je plast, hoeveel er achterblijft etc. Mijn herstel was echt heel moeizaam. Dacht in het begin dat het nooit meer goed zou komen. Nierpijn, blaas pijn, k-cramps, het huis niet uit kunnen omdat ik 40+ keer op een dag moest en zeker 10 keer per nacht. Mijn leven was een ware hel. Na veel onderzoek gedaan te hebben ben ik terecht gekomen bij PTNS behandelingen. Zeker een aanrader om te bespreken met je uroloog. Is een wekelijks behandeling in het ziekenhuis voor een bepaalde periode. 70% slagingspercentage. Daarnaast waren de natuurlijke medicatie’s die ik slikte ook een super fijne toevoeging. Ik slik nog steeds dagelijks; magnesium, pumpkinseed oil, green tea capsules en Aloë Vera pillen. Dit ondersteunt ook het natuurlijke herstel van je blaas. Geef jezelf genoeg rust, slaap, goed eten. En vooral geduld hebben. Mocht ik iets gemist hebben, waar je graag antwoorden op wil, stel ze vooral! PB en hier staan altijd open. Take care, je hebt maar 1 lijf en 1 blaas. 💜 Geef de moed niet op! Mijn blaas is weer zoals deze hoort te zijn. 🫶🏻 Klik om te vergroten... Klinkt echt verschrikkelijk.. Ben al blij (en gerustgesteld) dat ik gelukkig geen 40x op een dag moet en al de nodige stappen ben aan het ondernemen.. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo te leven, ik wordt nu mentaal al zot en depressief dus ik denk dat ik er in zo een situatie al lang een eind aan gemaakt zou hebben 😅 Over die zeurende/soms stekende pijn; Weet je moet ik me zorgen maken als dit opkomt? Zoals ik al zei is het vaak als ik bv lang rechtsta in dezelfde positie maar vanaf ik beweeg ofzo betert dit weer Heb ook jaren keta genomen en ben nu zelfs bang om pijnstillers te slikken of veel suiker te eten uit angst dat dit mn blaas verder aantast hahaha, beetje dubbel Zal zeker die behandeling ook eens opzoeken en bespreken met mn uroloog. Alleen werk ik in het buitenland dus weet niet of ik dit wekelijks zou kunnen doen.. En nog een vraagje, zag op de echo bij jou alles er ook normaal uit? Want bij mij was dit dus wel het geval maar het voelt niet altijd zo hahah, gelukkig heb ik buiten dat niet echt last van iets anders En echt bedankt!! Ben al veel meer gerustgesteld, denk dat ik al wat beter ga kunnen slapen ondanks alles hahah, op internet vindt je meestal enkel de rampscenarios 😅 @Spyro"
"Spyro zei: Alles is sowieso online te vinden. Klik om te vergroten... Ga ze dan gewoon al bestellen dat ik ze zeker maandag heb 😊"
"Spyro zei: Met mij is echt alles goed gekomen. Ik snoof zelf makkelijk 5-10 gram per dag in mijn ergste periodes. Toch ook enorm wat jaren Ketamine genuttigd. Vermijd eventjes dingen die je blaas kunnen prikkelen. Drank, energy, frisdrank etc. Mijn blaas was niets mis mee aan de binnenkant! Waarschijnlijk gewoon zwaar geïrriteerd en wat beginnende litteken vorming. Daarom kan het soms ook krampen. Omdat je blaas niet goed meer kan rekken. Maar daar heb je wel wat oefeningen voor. Ik heb hedendaags helemaal geen klachten meer. Kan gewoon weer alles! Klik om te vergroten... Ben echt blij om dat te horen! Zowel voor jou als veel mensen die ik ken die ook struggelen met deze problemen.. En wow echt crazy dat er langs binnen niks was! Want zoals ik zei staat er op internet meestal niks goed hahah Heb ondertussen al een mail gestuurd naar een kliniek in mn buurt waar ze die behandelingen doen en ga ook snel nog een afspraak plannen bij m’n uroloog! Heb echt eindelijk de moed om te leven weer wat teruggevonden hahaha, echt bedankt!!!"
"Geneesmiddel zei: Een fijn vooruitzicht is misschien ook dat het nu in ieder geval niet meer erger wordt omdat je gestopt bent met gebruiken 😊. Je bent ook nog niet super lang clean dus je hebt nog een lange weg van blaas herstel voor je. Klik om te vergroten... Ja dat was ik ook aan het denken, alleen is het met ups en downs dat het wel en weer niet beter gaat natuurlijk En als ik in een down zit denk ik echt aan rampscenarios 😅 En neen inderdaad, een blaas zal natuurlijk veel tijd nodig hebben om te herstellen.. Maar hoe sneller hoe liever natuurlijk hahaha"
"Spyro zei: In één van mijn bovengenoemde posts heb ik een aantal natuurlijke middeltjes geplaatst die je enorm kunnen helpen. Goed voor je nieren en blaas! Klik om te vergroten... Yess had het gezien! Ga er maandag omgaan of eens kijken online moest ik ze niet vinden 😄"
"Spyro zei: Btw! Het ziekenhuis waar ik heen ging, daar was ik destijds het enige Ketamine geval op de Urologie. Het was voor mij en ook het ziekenhuis een enorme uitdaging om dit aan te pakken. Zelf ben ik heel erg van het dingen uitzoeken, zoveel mogelijk informatie vergaren voor mezelf en beter worden als er iets mis is. Na lang onderzoeken kwam ik op die Pumpkin Seed Oil capsules. Veel onderzoek naar gedaan en blijkbaar is dit ontzettend gunstig voor blaas klachten. Zelfs zo nuttig dat ik destijds een bedankje van de afdeling Urologie kreeg dat ze nu hun patiënten ook de capsules aansmeren. Helaas kreeg ik wel het nieuws ook dat er na mijn lange traject daar, nog tientallen andere jongeren binnen kwamen met hetzelfde probleem maar doordat ik een soort “proef” persoon die was kwa behandelingen weten ze nu precies wat te doen. Dus mijn ellende is het voor een ander zeker waard geweest. Hou je ons up to date? 🙏🏻 Klik om te vergroten... Bedankt om fotos te sturen van de vitamines die je neemt! En mijn uroloog weet er zelf denk ik ook niet veel over hahah, ik ben blijkbaar een van haar eerste gevallen maar ze werkt gelukkig wel samen met anderen (die er wel al ervaring mee hebben gelukkig) Ben nog steeds aan het wachten op een antwoord van het labo momenteel van wanneer ze plas hadden afgenomen. Ik hoop dat ik deze week een antwoord krijg dat ik dan misschien nog wat meer weet. Dan ga ik nog een afspraak in te plannen met haar om die PTNS behandelingen eens te bespreken of dit zou kunnen helpen Maar heb naar dat ziekenhuis ook al een mail gestuurd zoals ik zei dus normaal zou ik daar in de En dat zeker.. is zeker niet leuk geweest voor jou maar ik denk dat je er veel voldoening uit haalt aan te weten dat je veel anderen helpt & zeker omdat het zelf goed is gekomen bij jou en up to date hou ik jullie zeker! Ik moet zeggen dat het zeurend gevoel vandaag veel minder was dan andere dagen, had het zelfs niet door tot nu dat ik in mn bed lig hahaha Maar het is sowieso wel met veel up & downs dus hopelijk blijft het even beter hahah"