Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrap schilderen

Trap schilderen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#1
En heb al 10 jaar ervaring met keta en 5 jaar ervaring met alle soorten benzo’s
(Ik kom van dagelijks ketamine en benzogebruik waar ik vanaf ben, enkel nog sporadisch nu, dus no worries πŸ˜‰ Maar lief da ge bezorgd zijt
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen

Ik ben vandaag begonnen met de trap te schilderen
Rond 23:00 begon ik met de deuromlijsting aan het einde van de trap
Maar om 22:00 had ik een benzo (pyrazolam) genomen om vroeg te slapen
Dan dacht ik van een klein sleutje ketamine te doen & een paar trekjes van een joint te nelen (legit maar 3 ofzo)
Het verven verliep nog vlot met de benzo en mini sleutel keta maar vanaf ik die paar keer jad gesleurd van de jonko is het allemaal wel een beetje wazig
Heb net een kleine lijn 3mmc (of 4mmc, ben hiet niet 100% zeker) gedaan om te hopen dat het me even opheldert dat ik dat stomme laatste stukje nog kan doen
Ben ook een sigaret aan het roken in de hoop dat deze mij nuchter maakt (en kleine pauze van het schilderen πŸ˜‰)
Iets in mij zegt dat ik gewoon mijn lasagna moet opeten en slapen maar de andere kant zegt ook dat ik het nog moet afwerken
What should i do

hopelijk is mijn bericht leesbaar, ben pretty fucked en ook belgisch (blijkbaar vestaan nederlanders mij dan soms moeilijker)
Thanks alvast haha

indien geen tips is mentale steun ook altijd welkol
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Ik ben benieuwd hoe je schilderwerk er morgen uitziet als je nuchter bent πŸ˜‚ Lekker slapen en morgen weer verder!

Overigens wel oppassen met het combineren van drugs; zeker benzo's met keta.
Klik om te vergroten...
Hahahaha ja tot nu toe valt het echt goed mee, trap is gewoon geprimered
Waar ik nu mee sukkel is de deuromlijsting die ik met een fijn penseeltje moet doen aangezien de afplaktape op is hahah
Voor mij ziet het er goed uit (buiten wat ene stukje waar ik ben uitgeschoten πŸ˜… maar valt op te lossen met witte verf haahh)
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Zwartekat voor al uw huis tuin en keta(keuken) klusjes!
Zwartekat zei:
Voor mij ziet het er goed uit (buiten wat ene stukje waar ik ben uitgeschoten πŸ˜… maar valt op te lossen met witte verf haahh)
Klik om te vergroten...
Tien punten voor je optimisme 😜
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyMind zei:
@Zwartekat voor al uw huis tuin en keta(keuken) klusjes!

Tien punten voor je optimisme 😜
Klik om te vergroten...
Hahaha ja het de eerste laag is β€˜klaar’ nu dus zal er morgen inderdaad nog eens nuchter naar gaan kijken hahah

het uitgeschoten stukje is opgelost (en ziet er goed uit volgens mij? πŸ˜…) maar nu ben ik aan de andere kant uitgeschoven, dat is dan een probleem voor morgen hahah
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moet zeggen dat het toch meevalt hahahah, nu nuchter verder doen :tongueout:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben benieuwd hoe je schilderwerk er morgen uitziet als je nuchter bent πŸ˜‚ Lekker slapen en morgen weer verder!

Overigens wel oppassen met het combineren van drugs; zeker benzo's met keta.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."