Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hij heeft geleefd als een ster omdat hij het was!! DAAR moet op gedronken worden!! RIP"
"MIJN FAVORIETEN CLUB JA DAT KAN ER NATUURLIJK MAAR 1 ZIJN EN DAT IS FEYENOORD"
"ik zou zeggen goed bezig jongens ik heb het ook helemaal gehad met die blowers!!"