Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ligt eraan. xtc is echt een party drugs...maar met combinatie met alcohol kan dit erg gevaarlijk zijn. Salvia is geen party drugs en het best ook niet te combineren. Lsd het zelfde...dmt ook...Heroine...dat is niet je bedoeling denk ik? sos is ook niet goed....poppers....kan nog .... Het beste is denk ik toch maar is wiet....Drugs is beter als je het niet combineert met alcohol...mijn mening!"
"Hallo! Ik ben zoari...mischien al een trip-report gelezen over mij maar voor de mensen die niet veel over mij weten. I love drugs...of....ik weet dat ik het te gek vind omdat ik me al 3 jaar drugs informatie leest. Dus voor mijn gevoel weet ik veel. Maar genoeg gepraat hier komt het probleem. Ik wil drugs uitproberen. Dan heb ik het over salvia / truffels / xtc / mdma . Maakt niet uit wat maar een van die dingen is echt iets voor mij. Ik heb nu alleen nog maar wiet / hasj alchol gedaan. maar het probleem is...mijn vader ziet alles! door mij heen! Wat bedoel ik hier nou mee? Als ik een dagje of avondje heb geblowd en ik word de volgende ochtend wakker kijkt hij mij altijd heel strak in de ogen aan...en dan weet hij of ik iets heb gedaan wat ik niet mocht. Alleen ik denk er tegenwoordig altijd aan als ik een dagje heb geblowd of gedronken. Kom ik thuis en hij ziet het zo. Dit moet ik natuurlijk niet hebben als ik aan de salvia / truffels / xtc / mdma wil beginnen. Hoe zorg ik dat ik het toch kan uitproberen zonder dat mijn vader het aan me ziet? Graag tips of andere dingen!!! (Mijn vader ziet het niet aan de kater ofzo...hij ziet het gewoon als ik eraan denk...als ik er niet aan denk gebeurd er niks...dit kan ongeloofwaardig over komen maar hij kan het gewoon aan me zien) greetz....me!"
"Belangerijke vraag Is het mogelijk dat je geen serotine meer aankan maken? Dus als je mdma / xtc heb gebruikt dat het dus...niet meer bij komt?"
"Het is erg lastig denk ik om hierop een antwoord te vinden. En ik weet dat je hier geen Drugs mag verkopen en ook niks mag zeggen over Dealers waar enzo. Maar ik weet wel een vertrouwelijke website waar je Drugs Online kan kopen. Ik durf hem niet vrij te geven zodanig krijg ik ban. Maar mischien moet je er maar is research over doen. Als het je niet lukt om te vinden moet je maar een een Forum-Moderator vragen of ik de site aan je kan doorsturen (gaat trouwens niet over een normale Internet / google chroom / firefox blalblabla) Als dit al te veel gezegd is kunnen jullie dan een PM naar me sturen en geen ban geven mvg, zoari"
"Zero, je neemt de woorden uit mijn mond. Het maakt niet uit waarneer ik thuis kom mijn vader ziet het gewoon op een of andere manier. En je ik wou wachten tot mijn 18ste voor xtc maar dat heb ik ingekort met 2 jaar"
"Idee! Ik heb een keer een bommetje speed geslikt. In verband met alcohol werd er wijs gemaakt dat het poedersuiker in een vloeitje was. Is eigenlijk een wazige avond geworden. Alleen mijn ouders heb ik gezegd dat er dus blijkbaar iets in mijn drinken werd gestopt. Ze vonden het blijkbaar oke omdat ik het niet heb ingenomen en per ongeluk ging... Zou dit het probleem oplossen? Dat ik het gewoon per ongeluk moet in nemen, of moet zeggen tegen een vriend dat hij het op een festival gewoon iets in mijn drinken ofzo moet doen? Dan zit er in mijn gedachten dat het "Per ongeluk" ging... Wie denk...test het uit?"
"Ik lees aandachtig mee met deze onderwerp want ik heb precies het zelfde. Zorg alleen voor goeie Set & Setting. Weetje hier niks van...opzoeken! Tips van mijn vrienden: Als je bij iemand alleen thuis zit...doe het als het een beetje donker word in de woonkamer...klein beetje licht (niet te veel) en heb heel veel dekens en kussens....overal! Op de bank 3 dekens en 8 kussens op de grond overal! Waarom? Dekens en kussen geven een veilig en fijn gevoel. Als je zit te trippen en je zit op de bank en je kruipt lekker in je deken....oef dat geeft (waarschijnlijk) een lekker gevoel. Heb het nog nooit gedaan maar deze tips zijn van vrienden."
"Dat is dus....18 jaar denk ik? Of is het beter om pas op mijn 21ste te experimenteren?"
"Heei allemaal! Ik ben een Psychonaut in opleiding! Nu denk je vast van...dit slaat echt nergens op. Ik ben een jongen van 15 jaar en met mijn beste vriend wil ik Filosoof worden. Ben een hele rustige jongen die soms rare gedachtes heeft! Ik hoop dat jullie kunnen vertellen welke Drug bij mij past. (ALLEEN NIET-CHEMISCHE DRUG) Heb al heel veel ervaring met Cannabis. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik zoek een Drug... Een niet-chemische drug...die mij helemaal in een andere wereld brengt. Een geweldige trip waar ik ga reizen...het universum aanvoel...weg ben van de realiteit maar toch ook weer niet. Het is erg moeilijk te zeggen.... Die mij "Leven laat Zien". Ik zoek een drug waar ik een ervaring op doe...die ik nooit zal begrijpen. Een ervaring die bij me blijft. Een ervaring om nooit te vergeten... Ik zoek ook een niet-chemische Pret Drug Waar ik in een hele droom wereld zit...waar allemaal mooie bomen zijn..of in de ruimte ben...in Lord Of the Rings...Pandora van Avatar! Of een hele eigen gemaakte wereld waar alles kan...Die enorm Halucinerend is...Dat echt geweldig is! Een hele space trip...ik wil niks van deze wereld zien...echt dat ik een hele andere wereld voor me ziet... Een niet-verslavende drug die het liefst legaal is. (op oudere leeftijd). ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Waarom doe ik dit? Ik ben 15...! Ik heb een ziekte in mij rug, wat erg vervelend is...krijg ook een enorm zware operatie. Ik wil nog wat gedaan hebben, een ervaring op gedaan hebben voordat ik onder het mes ligt en zo meteen niet meer wakker word. het is mogelijk en daarom probeer ik te genieten als het kan. Daarom wil ik Drug 1 uitproberen. Drug 2 is uit nieuw schierig heid. Ik ben ook niet verplan om dit in te gaan nemen maar ben puur nieuwschierig. Ik waardeer het als er hierop normaal word op gereageerd. Tips of wat dan ook altijd welkom! Het zegt niet dat ik deze Drug op deze leeftijd ga in nemen. Ben puur nieuwschierig en wil graag hierop antwoord krijgen. Met vriendelijke groet. Mini-Psychonaut !"
"Daar heb je wel gelijk mee maar je hebt het nu wel over hard drugs. Ik weet dat truffels daar niet onder vallen. Dus wat vind jij van truffels in vergelijking met hard drugs zoals xtc?"