Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zojuist 9 zaadjes Hawaiian Woodrose gegeten (LSA). Gevolg: enorme misselijkheid en nijgingen tot overgeven. Goed begin dus"
"Moest niet snel erna overgeven. Nu voel ik me vet vaag, maar alles gaat nog wel prima. Biertje erbij"
"Waarschijnlijk herhaal ik hiermee wel een aantal zaken, maar coke is echt geen toffe drug naar mijn mening. Het is duur en kwalitatief vaak onder de maat. Maar vraag jezelf eens af wáárom je drugs gebruikt. Zelf vind ik het enorm leuk om samen met vrienden gave theoriën te verzinnen op paddo's, of samen met een jointje een mooie film te kijken of samen helemaal uit de bol te gaan met XTC op een feest. In al deze voorbeelden kom je "samen" tegen. Het sociale aspect van drugs is erg belangrijk voor mij. Coke is absoluut geen sociale drug. Mensen worden veel egoïstischer/egocentrischer en de gesprekken worden oppervlakkiger. Als je beweert van coke socialer te worden, dan behoor je tot de groep mensen die een vergroot verslavingsrisico hebben; het gebruiken voor een vergroot zelfvertrouwen. Zelf heb ik het ongeveer tien keer gebruikt. En alle keren was het effect maar minimaal. Het enige wat het creëerde was een honger naar meer. En het duurt ook maar zo kort. Coke heeft een grote naam misschien, maar ik heb een paar weken geleden een vriend van 24 begraven die ten onder is gegaan aan de indirecte gevolgen van cocaïnegebruik. Van die €50,- kun je echt veel coolere dingen doen die ook nog eens langer duren. Lees dit topic eens door en kijk naar de verhouding van positieve en negatieve reacties. Dat zegt genoeg lijkt me zo. Regelmatige gebruikers, incidentele gebruikers, je ziet veel negatieve reacties. En dan zit je hier nog op een forum vol met progressief denkende mensen die dit soort onderwerpen zélf opzoeken. You do the math mate!"
"Als je van je houten grinder/crusher met een mes houtsnippertjes afschraapt met minimale hoeveelheden wietresten en dat vervolgens oprookt Als je niet meer in slaap komt zonder Been there, done that"
"Seks met xtc vind ik niet zo heel top. Als je er echt vol op staat, dan zijn de prestaties van de mannelijke organen in ieder geval minder dan gebruikelijk. Is GHB niet een veel beter idee?"